اخبار

دریافت وام و شرایط آن(بدون ضامن، آنلاین فوری)

دغدغه تامین سرمایه برای خرید تجهیزات و لوازم منازل امروزه یکی از چالش هایی ست که هرکسی با آن دست و پنجه نرم می‌کند. اولین راهکاری که  جهت تامین سرمایه مورد نیاز به ذهن افراد می رسد، شاید دریافت وام باشد اما به یاد رفت و آمد های اداری و پیدا کردن ضامن که می افتند، این راهکار را کنار می‌گذارند. اما نگران نباشید تیم نئو وام در کنار شماست تا این دغدغه را حل کرده و سرمایه لازم را برای شما فراهم کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با فرایند آن بیشتر آشنا بشویم.

چرا از طریق نئو وام درخواست وام بدهیم؟

نئووام اولین پلتفرم تامین مالی فرد به فرد می باشد که از سرتاسر ایران می توانید به صورت آنلاین برای دریافت وام درخواست بدهید، سهولت استفاده و آنلاین بودن تمامی فرآیند ثبت درخواست یکی از مولفه های مثبت نئووام می باشد، همچنین با کمک نئووام قادر خواهید بود کلیه فرآیند ثبت درخواست تا دریافت وام را زیرنظر داشته و از زمان دریافت وام خود مطلع شوید، بنابراین نقش مهمی در صرفه جویی در وقت و جلوگیری از رفت و آمد های بیهوده دارد.

همانطور که میدانید داشتن ضامن معتبر و شخص حقوقی مورد تایید بانک ها یکی دیگر از دغدغه های دریافت وام می باشد که نئووام این مشکل را نیز حل کرده است، پس خیالتان راحت باشد که در نئووام دیگر لازم به ضامن ندارید ! در ادامه با ماهمراه باشید تا با شرایط دریافت وام از نئووام آشنا شویم.

شرایط دریافت وام نئووام چیست؟

1. برای دریافت وام از نئووام باید اعتبارسنجی انجام دهید که از طریق سامانه شرکت مشاوره رتبه بندی ایران قابل انجام است.

2. در پلتفرم قادر خواهید بود درصد سود پیشنهادی پرداختی ماهانه را مشخص کنید که از 3-5% قابل تغییر است.

3. سقف بازپرداخت وام حداکثر 12 ماه بوده که در پلتفرم قادر خواهید بود مدت بازپرداخت خود را نیز مشخص کنید.

4. مبلغ مورد نیاز برای دریافت وام در پلتفرم قابل تعیین است که سقف این مقدار100 میلیون تومان برای متقاضیان با اعتبار سنجی عالی می باشد.

5. نوع تضامین جهت دریافت وام در نئووام:


   تا 30 میلیون تومان، با ارائه سفته و گواهی امضا

   بالاتر از 30 میلیون تومان، با ارائه چک صیادی به نام متقاضی


تبصره 1:برای افرادی که نتیجه استعلام‌سنجی آنها فاقد رتبه اعتباری می‌باشد، با ارائه سفته تا سقف 30 میلیون تومان می‌توانند وام دریافت کنند اما باید گردش مالی ۶ ماهه خود را ارائه نمایند.


تبصره 2: افرادی که نتیجه استعلام‌سنجی آنها فاقد رتبه اعتباری می‌باشد، در صورتی که بخواهند مبالغ بیشتری وام دریافت کنند، با معرفی ضامنی که چک صیادی دارد، می‌توانند 50 الی 70 میلیون تومان وام دریافت کنند اما باید گردش مالی ۶ ماهه خود و ضامن را ارائه نمایند.

ثبت نام وام نئووام چگونه است؟

جهت دریافت وام و ارتباط با ادمین در پلتفرم نئووام کافیست گام های زیر را دنبال کنید.

گام اول: در ابتدا می بایست اطلاعات هویتی خود را برای دریافت وام در پلتفرم بارگذاری کنید.

گام دوم:  در گام دوم  باید اعتبارسنجی بانکی خود را مشخص کنید که این فرایند با کمک سامانه شرکت مشاوره رتبه بندی ایران انجام می شود.

لینک سامانه: 

(https://nics24.ir/)

گام سوم: سپس مبلغ وام درخواستی، مدت زمان بازپرداخت و درصد سود پیشنهادی خود را که از 3-5% مقابل تغییر می باشد انتخاب میکنید.

گام چهارم: در این گام اطلاعات هویتی و اعتبارسنجی شما توسط تیم تحلیل اعتباری نئووام مورد بررسی قرار گرفته تا تایید صلاحیت شما برای دریافت وام صورت گیرد.

گام پنجم: درصورت تایید صلاحیت درخواست وام متقاضی در شبکه سرمایه گذاران قرارگرفته تا سرمایه گذاران با مقایسه درخواست ها اقدام به سرمایه گذاری (تامین مالی) متقاضی نمایند.

گام ششم: زمانیکه وام توسط سرمایه گذار تامین شود با دریافت تضامین ذکر شده در بالا انعقاد قرارداد شکل گرفته و درنهایت با کسر کارمزد نئووام، مبلغ به حساب متقاضی منتقل می شود.

درصورت هرگونه ابهام درمورد فرآیند دریافت وام از نئووام کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا