اخبار

سرمایه گذاری کوتاه مدت با سود بالا در سال 1403

حتما برایتان پیش آمده است که قصد داشته باشید با پول پس اندازتان در یک سرمایه گذاری شرکت کنید، تا آن را چند برابر کنید یا حتی آن را در کار خیری استفاده کنید، این شاید دغدغه ای برای همه قشر ها به خصوص بازنشستگان باشد! چاره کار پیش نئووام است، نئووام اولین پلتفرم تامین مالی فرد به فرد است که می تواند با فراهم کردن شرایط لازم برای شما عزیزان، امکان سرمایه گذاری کوتاه مدت با سود بالا را ایجاد نموده و همچنین مشکل مالی سرمایه پذیران را نیز حل کند، که به نوعی کار خیر هم محسوب می شود، پس اگر دنبال سرمایه گذاری کوتاه مدت با سود بالا هستید کافیست ادامه مقاله را دنبال کنید!

سرمایه گذاری کوتاه مدت چیست؟

سرمایه گذاری کوتاه مدت نوعی سرمایه گذاری مالی می باشد که این امکان را برای شما فراهم میکند تا پول سرمایه گذاری خود را ظرف مدت کوتاهی به پول نقد همراه با سود آن تبدیل کنید، این مدت معمولا 3تا 12 ماهه و در بعضی موارد کمتر از 5 سال می باشد، به همین جهت یکی از علاقه مندی های افرادی می باشد که می خواهند ظرف مدت کوتاهی سرمایه خود را به همراه سود آن برداشت کرده و به نوعی سرمایه گذاری کوتاه مدت با سود بالا داشته باشند.

سرمایه گذاری کوتاه مدت با سود بالا

به گزارش روابط عمومی نئووام، در دی و بهمن ماه 1402، نئووام به طور میانگین سودی برابر 4.3 درصد برای سرمایه گذاران خود ایجاد نموده است، که این میزان حتی از تورم تخمینی بانک مرکزی به میزان 1.7 برابر بیشتر بود.

همچنین برطبق داده های موجود نئووام قادر به کسب بازدهی 3.75 درصدی ماهانه بوده است که این میزان در مقایسه با بازارهای دیگری نظیر بورس، مسکن و ارز، عدد قابل توجهی را نشان می دهد، بنابراین نئووام می تواند بستری مطمئن برای سرمایه گذاری کوتاه مدت با سود بالا نسبت به بازار های دیگر باشد.

همچنین با توجه به افزایش ریسک سرمایه گذاری در شرایط رکود اقتصادی، نئووام با مدل تامین مالی فرد به فرد تا حدودی این مشکل را نیز برطرف نموده است.

شاید یکی از دغدغه های سرمایه گذاران شرعی بودن سود آن باشد که نئووام با عملیات تامین مالی از باب معامله تحت عنوان عقود معاملی اسلامی حلال موفق شده است سود حاصل از تامین مالی را بر اساس موازین شرعی پرداخت کند، که این امر حل یکی از مهم ترین دغدغه های سرمایه گذاران می باشد.

همچنین نئووام با کمک سیستم های نوین مالی این تضمین را به سرمایه گذاران می دهد که پرداخت سود سرمایه گذاری در وام های متقاضیان را، به طور منظم پرداخت میکند، به همین دلیل می تواند یکی از گزینه های بهینه برای سرمایه گذاری کوتاه مدت با سود بالا باشد.

مزایای سرمایه گذاری کوتاه مدت با سود بالا در نئووام

1. تضمین سوددهی منظم نئووام براساس بستر های نوین مالی

2. دسترسی به سود بالا در کوتاه ترین زمان

3. پول کم برای سرمایه گذاری احتیاج دارد

4. ریسک سرمایه گذاری کمتری نسبت به بازار های مشابه دارد

5. حل مشکل هموطنان با سرمایه گذاری در وام متقاضیان و رسیدن به سود خود

جمع بندی

نئووام اولین پلتفرم تامین مالی فرد به فرد در کشور می باشد، که امکان سرمایه گذاری کوتاه مدت با سود بالا را برای متقاضیان و سرمایه گذاران فراهم کرده است، برطبق داده های موجود نئووام سود و بازدهی قابل توجهی را نسبت به بازار های دیگر برای سرمایه گذاران خود در سال 1402 ایجاد نموده که می تواند از مزایای سرمایه گذاری در این پلتفرم باشد، همچنین با کاهش ریسک سرمایه گذاری از طریق مدل تامین مالی فرد به فرد می تواند روشی کم ریسک برای سرمایه گذاری کوتاه مدت با سود بالا باشد، در این مقاله سعی کردیم تا خدمات نئووام را در جهت سرمایه گذاری کوتاه مدت با سود بالا تفهیم کنیم، در صورت کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا