اخبار

وام شخصی چیست؟ دریافت فوری وام شخصی با سفته

برای همه ما پیش آمده است که مثلا لوازم برقی خانه مان خراب می شود و نیاز به یک لوازم برقی نو داریم اما با دیدن قیمت آن منصرف می‌شویم و یا به دنبال گرفتن وام می رویم اما همانطور که می دانیم کارهای اداری زمان بر بوده و پیدا کردن ضامن معتبر هم مشکل است، چاره کار پیش نئووام است، نئووام اولین پلتفرم تامین مالی فرد به فرد است که با سفته و بدون ضامن به شما وام شخصی ارائه می دهد تا بتوانید نیاز مالی خود را برطرف سازید، درصورت تمایل به آشنایی بیشتر برای دریافت وام شخصی ادامه مقاله را دنبال کنید.

وام شخصی چیست؟

وام شخصی نوعی تسهیلات است که به اشخاص حقیقی برای رفع نیازهای مصرفی و غیر تولیدی پرداخت می‌شود.

این وام‌ها معمولاً توسط بانک‌ها و موسسات اعتباری به متقاضیان واجد شرایط ارائه می‌شود، که یکی از خدمات نئووام نیز ارائه وام شخصی به متقاضیان واجد شرایط می باشد.

کاربردهای وام شخصی چیست؟

1. خرید لوازم خانگی و مایحتاج منزل

2. خرید جهیزیه برای فرزندان

3. تعمیرات منزل و ساختمانی

4. سفر های زیارتی و تفریحی

5. تحصیل و لوازم تحصیلی و دانشگاهی نظیر خرید لپتاب

6. درمان و خرید داروی های خاص و گران قیمت

شرایط دریافت وام خصوصی نئووام چیست؟

نئووام، وام شخصی را با شرایط انعطاف پذیری ارائه می دهد و از پیچیدگی های دریافت وام از بانک ها کاسته است، نئووام با توجه به نتیجه اعتبار سنجی شما که در ادامه به طور کامل با آن آشنا می شویم قادر است تا سقف 100 میلیون تومان و باز پرداخت مشخص وام شخصی را به متقاضیان ارائه دهد.

1. مدت بازپرداخت وام شخصی از 1-12 ماه بوده و بسته به انتخاب متقاضی می تواند در این بازه تعیین گردد.

2. میزان سود قابل پرداخت وام شخصی حداقل 3 و حداکثر 5 درصد بوده که متقاضی می تواند نرخ سود دلخواه خود را در این بازه انتخاب کند.

3. همه متقاضیان دریافت وام شخصی می بایست در سامانه شرکت مشاوره رتبه بندی ایران اعتبارسنجی مالی شوند و پس از ارائه نتیجه اعتبار سنجی و رتبه اخذ شده می توانند میزان وام شخصی درخواستی خود را مشخص کنند و نیاز به ضامن نمی باشد.

لینک سامانه: 

nics24.ir

: میزان دریافت وام بر اساس رتبه اعتبارسنجی در نئووام

عالی: تا سقف 100 میلیون تومان

خوب: تا سقف 70 میلیون تومان

کم ریسک: تا سقف 40 میلیون تومان

بدون رتبه اعتباری و مثبت: تا سقف 30 میلیون تومان

در رابطه با نوع سفته دریافتی و تبصره های افراد بدون رتبه اعتباری در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

دریافت وام شخصی با سفته چگونه است؟

دسته اول: وام شخصی درخواستی تا سقف 30 میلیون تومان، با ارائه سفته و گواهی امضا

وام شخصی درخواستی بالاتر از 30 میلیون تومان، با ارائه چک صیادی به نام متقاضی دسته دوم:  

تبصره یک:

برای افرادی که نتیجه استعلام‌سنجی آنها فاقد رتبه اعتباری می‌باشد، با ارائه سفته تا سقف 30 میلیون تومان می‌توانند وام دریافت کنند اما باید گردش مالی ۶ ماهه خود را ارائه نمایند.

تبصره دوم:

افرادی که نتیجه استعلام‌سنجی آنها فاقد رتبه اعتباری می‌باشد، در صورتی که بخواهند مبالغ بیشتری وام دریافت کنند، با معرفی ضامنی که چک صیادی دارد، می‌توانند 50 الی 70 میلیون تومان وام دریافت کنند اما باید گردش مالی ۶ ماهه خود و ضامن را ارائه نمایند.

جمع بندی:

همه ما برای مایحتاج زندگی خود پیش آمده است که دچار کمبود سرمایه لازم شده باشیم و گرفتن وام یکی از گزینه های ماست اما همانطور که میدانید تسهیلات بانکی نیازمند ضامن بوده و فرآیند زمان بری می باشد از این رو نئووام با ارائه وام شخصی این مشکل را حل کرده و بدون ضامن به شما وام میدهد، برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا