اخبار

نحوه مدیریت سرمایه گذاری چگونه است؟

سرمایه ای دارید که از کاهش ارزش آن نگرانید؟ تورم برایتان چالش برانگیز است؟ به دنبال این هستید تا سرمایه خرد خود را چند برابر کنید؟ اصلا ممکن است؟ پاسخ همه این سوالات را در مقاله امروز نئووام بررسی میکنیم پس اگر به دنبال سرمایه گذاری موفق و مدیریت سرمایه گذاری خود هستید، این مقاله با موضوع نحوه مدیریت سرمایه گذاری مخصوص شماست؛ با ما همراه باشید.

مدیریت سرمایه گذاری چیست؟

مدیریت سرمایه گذاری شامل اجرای یکسری مراحل جهت رسیدن به یک سرمایه گذاری موفق می باشد، که در ادامه به طور کامل تری با آن آشنا می شویم.

مراحل مدیریت سرمایه گذاری شامل:

1. تعیین هدف کنید : برای مدیریت سرمایه گذاری خود در ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید، اینکه در نهایت بناست چه خروجی برای شما ایجاد شود؟ سود بیشتر؟ هزینه خرید خانه بزرگتر؟ سود بالا در مدت کم؟! به فکر چاره برای دوران بازنشستگی خود هستید؟ یا برای هزینه دانشگاه فرزند خود به پول بیشتری نیاز دارید؟

2. مدیریت ریسک داشته باشید: چقدر حاضرید در مدیریت سرمایه گذاری خود ریسک کنید؟ متعاقبا ریسک بیشتر در طولانی مدت سود بیشتری را ایجاد خواهد کرد اما از نگاه دیگر ممکن است اصل سرمایه خود را نیز از دست بدهید. سن، هدف سرمایه گذاری و میزان تحمل شما در قبال از دست دادن پول، برروی میزان ریسک شما موثر است.

3. ابزار مناسب خود را انتخاب کنید: در گام بعد باید ابزار های مناسب برای سرمایه گذاری را انتخاب کنید، از یک صندوق سرمایه گذاری استفاده میکنید؟ قرارداد های خرید و فروش تعهدی ؟ یا خرید سهام و اوراق قرضه؟ املاک و مستغلات چطور؟ سرمایه گذاری در پلتفرم تامین مالی فرد به فرد نئووام؟  باید توجه داشته باشید که انتخاب هر ابزاری مزایا و معایب خود را داشته و باید متناسب با میزان ریسک شما و هدف مدیریت سرمایه گذاری تان باشد.

4. مدیریت سرمایه گذاری خود را رصد کنید: توجه داشته باشید که لازمه یک سرمایه گذاری موفق رصد دوره ای مدیریت سرمایه گذاری می باشد! چراکه با رفع نقایص احتمالی در هر دوره میزان شکست شما کاهش خواهد یافت.

5. انتخاب مشاور سرمایه گذاری درست: منابع مختلفی از قبیل کارشناسان بازار سرمایه، کتاب ها، سایت ها و افراد با تجربه می توانند در هرچه بهتر انجام شدن مدیریت سرمایه گذاری شما موثر باشند، پس در انتخاب مشاور خود دقت کنید.

چرا در نئووام سرمایه گذاری کنیم؟

همانطور که می دانید نئووام اولین پلتفرم تامین مالی فرد به فرد در ایران است که امکان ارتباط افراد سرمایه پذیر(متقاضیان وام) و سرمایه گذاران را از طریق بستری آنلاین فراهم کرده است.

با نئووام شما می توانید درخواست های وام متقاضیان را از نظر میزان سود پرداختی، میزان مبلغ مورد نیاز، مدت زمان بازپرداخت و رتبه اعتباری شان مقایسه کرده و متناسب با سرمایه خود و هدف از مدیریت سرمایه گذاری تان، تامین مالی متقاضیان را انجام دهید.

پس از تامین مالی متقاضی وام شما قادر خواهید بود به طور کامل فرآیند بازپرداخت و سود ماهانه را در هرجایی از کشور با اتصال به اینترنت کنترل کنید.

جهت مطالعه بیشتر: ” مقاله دریافت وام و شرایط آن لینک شود”

نئووام چه برتری نسبت به دیگر بازار های سرمایه دارد؟

1. طبق گزارش تامین مالی های انجام گرفته در سال 1402، نئووام موفق شده است میانگین سود 4.3 درصدی برای سرمایه گذاران خود ایجاد نماید که این میزان سود، از میزان تورم اعلامی توسط بانک ملی و دیگر بازار های سرمایه نیز بیشتر است.

2. تنوع در وام‌ها متناسب با شرایط مد نظر: امکان سرمایه‌گذاری در وام‌های مختلف با سررسیدها و مبالغ متنوع در نئووام امکان پذیر می باشد.

3. تاثیرگذاری اجتماعی: کمک به افراد و کسب‌وکارها برای تحقق اهدافشان که می تواند در رشد اقتصادی کشور نیز موثر واقع شود.

4. سودهای ماهانه: امکان دریافت سود وام‌ها به صورت ماهانه در نئووام وجود دارد.

5. ریسک پایین: تنوع در سرمایه‌گذاری و پراکندگی ریسک نسبت به بازارهای مختلف در نئووام محقق شده است.

جمع بندی:

در این مقاله از نئووام درمورد یکی از مهم ترین فرآِیند های سرمایه گذاری یعنی مدیریت سرمایه گذاری صحبت کردیم اینکه برای یک سرمایه گذاری موفق و مدیریت سرمایه گذاری خود می بایست اهداف سرمایه گذاری خود را مشخص کرده و در ادامه ابزار مناسب سرمایه گذاری را متناسب با تحمل ریسک و اهداف خود انتخاب کنیم، هریک از ابزار های بازار سرمایه از مزایا و معایبی برخوردار است که در ادامه از مزایا و برتری پلتفرم تامین مالی فرد به فرد نئووام صحبت کردیم و گزارشات سرمایه گذاری موفق در نئووام را بیان کردیم، در پایان امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد، در صورت هرگونه ابهام و کسب اطلاعات بیشتر کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا