اخبار

ثبت نام وام جهیزیه 1403 بدون ضامن و سپرده

وام جهیزیه و تهیه کالا و اقلام منزل یکی از مهم ترین وام هایی است که دغدغه ای بزرگ برای زوج های جوان و همچنین پدران و مادران شده است.

شروع زندگی مشترک نیازمند خرید و تهیه کالاهایی است که باعث رفاه و آسایش زندگی زوج های جوان می شود. امروزه هزینه های سنگین وسایل منزل باعث پیدا شدن روش های خرید قسطی و ارائه وام جهیزیه از سوی بانک ها و پلتفرم های مالی شده است.

اگر به تازگی ازدواج کرده و به دنبال خرید اقساطی لوازم منزل هستید در اینجا برایتان توضیح می دهیم که چطور بدون نیاز به ضامن و سپرده بتوانید وام جهیزیه دریافت کنید.

هزینه خرید جهیزیه بسته به نوع کالا و برند آن کاملا متفاوت است. خرید وسایل منزل با برندهای خارجی تفاوت بسیاری با اقلام داخلی ایرانی دارد و تفاوت آن حدود 200 تا 300 میلیون است. مثلا اگر وسایل شما تماما یا بیشتر اقلام ایرانی باشد، حدود 200 تا 250 میلیون و اگر از برندهای خارجی باشد تا 450 میلیون هزینه در بر دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت اقلام و وسایل منزل

با این توضیحات باید عنوان کرد که بانک های ایران وام هایی را برای خرید جهیزیه در نظر گرفته اند که بسته به نوع بانک، مقدار هزینه کمکی وام جهیزیه و شرایط دریافت آن متفاوت است.

در ادامه بانک های ارائه دهنده وام جهیزیه و شرایط آنها را برایتان توضیح داده ایم.

بانک های ارائه دهنده وام جهیزیه

امروزه بانک های زیادی هستند که خرید اقلام و وسایل جهیزیه برای زوج های جوان را آسان تر کرده اند.

بانک مرکزی

بانک مرکزی ایران و بانک های زیرشاخه آن مثل بانک سینا، کارآفرین، ملی، پارسیان و بانک سپه وام جهیزیه ارائه می کنند. بانک مرکزی ایران می بایست از 100 درصد سپرده های قرض الحسنه و 50 درصد سپرده های قرض الحسنه جاری جهت ارائه وام جهیزیه برای خرید کالای ایرانی استفاده کند که این مبلغ حدود 30 تا 50 میلیون است.

بانک ملی

بانک ملی وام 200 میلیونی بصورت کارت اعتباری برای خرید جهیزیه ارائه می دهد که 3 ضامن معتبر نیاز دارد، 60 ماه زمان بازپرداخت وام است که باید حساب قرض الحسنه داشته باشید.

بانک ملت

بانک ملت نیز 200 میلیون وام خرید جهیزیه می دهد که بصورت کارت اعتباری برای خرید اقلام و  وسایل در اختیار شما قرار می گیرد. این وام 3 ضامن معتبر می خواهد، سود آن 7 تا 18 درصد می باشد و 60 ماه نیز زمان بازپرداخت آن است.

بانک تجارت

وام خرید جهیزیه بانک تجارت با سود 23 درصد، 3 ضامن معتبر و بلوکه شدن 15 درصد مبلغ وام به دارندگان حساب قرض الحسنه تعلق می گیرد.

بانک سامان

بانک سامان نیز با مبلغ 200 میلیون، سود 23 درصد و کارمزد 3 درصد و داشتن ضامن معتبر و زمان بازپرداخت 60 ماهه، وام جهیزیه ارائه می دهد.

پست بانک

پست بانک با شرایط وام 50، 100 و 200 میلیونی، سود 23 درصد و بلوکه شدن 10 درصد مبلغ اقدام به ارائه وام می کند.

بانک اقتصاد نوین

در بانک اقتصاد نوین نیز شما می توانید با دریافت کارت اعتباری 50 میلیونی، سود 15 درصد و بازپرداخت 30 ماهه، اقدام به خرید کالای ایرانی کنید.

بانک مهر ایران

مبلغ وام خرید جهیزیه در بانک مهر ایران 150 میلیون است که 4 درصد کارمزد داشته و نیاز به ضامن معتبر و حساب قرض الحسنه دارید. زمان بازپرداخت آن نیز 6 تا 24 ماه است.

ثبت نام وام جهیزیه در نئووام

با توجه به شرایط دریافت وام های فیزیکی از بانک ها و مشکلاتی که در رفت و آمد و کاغذ بازی های اداری وجود دارد، بیشتر افراد مایل هستند بصورت آنلاین وام دریافت کنند.

برای مثال وام جهیزیه بانک رفاه که محدودیت مکانی داشته و فقط به بازنشستگان تامین اجتماعی و کارمندان خود بانک اعطا شده و شامل تمام افراد نمی شود. بانک مرکزی نیز وام جهیزیه ارائه می کند که تنها برای خرید وسایل و کالاهای ایرانی می توان استفاده کرد. همچنین ارائه ضامن های معتبر و داشتن سپرده بانکی نیز از شرایطی است که دریافت وام جهیزیه را برای زوج های جوان دشوار می کند.

مشکلات دریافت وام فیزیکی در نئووام کاملا حل شده است زیرا از مزایای ثبت نام وام جهیزیه این است که باید  در هر زمان و مکان قابل دسترسی بوده، امکان پیگیری مجازی داشته و بدون ضامن معتبر و داشتن حساب سپرده باشد. وام بدون ضامن و حساب سپرده جزو مهم ترین مزایای پلتفرم نئووام است.

مزایای دریافت وام بصورت مستقیم و آنلاین از نئووام

اولین مزیت دریافت وام خرید کالا در نئووام آنلاین و قابل دسترسی بودن آن است. نئووام این شرایط را مهیا کرده تا افراد بدون سپری کردن تمام رفت و آمدهای بیهوده، بتوانند براحتی و سریع وام خود را دریافت کنند.

با توجه به قابلیت دسترسی و آنلاین بودن نئووام، افراد در سراسر ایران می توانند وارد سایت شده و پس از پر کردن قسمت مربوطه اقدام به دریافت وام کنند.

برعکس بانک ها که ارائه وام را محدود به خرید کالا یا برندی خاص می کنند، ما در نئووام هیچ محدودیتی برای خرید کالا یا وسایل نداریم. با وام دریافتی از نئووام می توانید از هر برند و فروشگاه و با هر قیمتی کالای موردنظر خود را خریداری کنید.

نکته بسیار مهم در وام جهیزیه نئووام این است که شما می توانید بدون هیچگونه ضامن و حساب سپرده و یا شرایط دشواری وام خرید جهیزیه بگیرید.

دریافت وام با سفته در نئووام بسیار آسان و بدون مراجعه به بانک حل شده است. کافی است از برنامه های امن بانکی سفته الکترونیکی بخرید، امضای خودتان را روی آن ثبت کرده و داخل سایت بارگذاری کنید.

اطلاعات بیشتر: مزیت استفاده از وام نئووام

مراحل ثبت درخواست وام جهیزیه در نئووام

•           در اولین مرحله شما بایستی در پلتفرم نئووام ثبت نام کرده، شرایط را خوانده و تایید کنید.

•           در مرحله بعد وارد صفحه ای می شوید که باید مبلغ درخواستی خود، نحوه و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید. سپس تعیین کنید این وام را برای چه امری درخواست می دهید. و در آخر مقدار سود ماهیانه که می توانید آن را به عهده بگیرید را مشخص کنید.

•           مرحله بعد احراز هویت است. اطلاعات را درست و بدون خطا وارد کنید.

•           مرحله بعد ایمیل، شماره موبایل و شماره ثابت خود را وارد کنید.

•           مرحله بعد شماره شبا و شماره حساب تان را وارد کنید.

•           در این مرحله اعتبارسنجی بانکی را انجام دهید.

سپس کارشناسان نئووام با بررسی موارد و شرایطی که ذکر کردید، درخواست شما را برای دریافت وام جهیزیه تایید می کنند.

جمع بندی

خرید جهیزیه یکی از مهم ترین چالش هایی است که ذهن پدران و مادران را به خود مشغول می کند. امروزه هزینه های بالای وسایل منزل و اقلام اثاثیه کاری آسان نیست. خرید جهیزیه از برندهای ساده تا گران قیمت هزینه ای مابین 200 تا 500 میلیون در بر دارد.

بانک ها از مراکزی هستند که وام خرید جهیزیه ارائه می دهند اما دریافت وام از بانک ها با مشکلاتی مواجه است مانند سقف هزینه خرید، ارائه ضامن رسمی و معتبر، داشتن سپرده بانکی و سود بالا دریافتی. ما در پلتفرم نئووام به شما کمک می کنیم بدون تحمل این مشکلات وام خرید جهیزیه را بدون ضامن و سپرده دریافت کنید. پس اگر به تازگی ازدواج کرده و درخواست وام جهیزیه دارید، همین حالا وارد سایت نئووام شده و درخواست خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا