اخبار

اعطای وام ناباروری توسط نئووام (تسهیلات زوج های نابارور)

وام ناباروری از جمله تسهیلاتی است که زوج های جوان می توانند برای درمان خود استفاده کنند.

متاسفانه این روزها آمار ناباروری در بسیاری از زوج های جوان افزایش یافته است. فرزنددار شدن آرزوی اکثر جوانانی است که مدتی از زمان ازدواجشان گذشته است. اما ممکن است پس از اقدام به بارداری و نتیجه نگرفتن، متوجه شوید یکی از شما دچار مشکل است و برعکس تمام پدران و مادران عادی و سالم، باید با تلاش و هزینه به این نعمت الهی دست پیدا کنید.

در این وبلاگ نئووام قصد داریم به شرح موضوعاتی مثل توضیح ناباروری، آمار آن در ایران و جهان، هزینه درمان ناباروری، وام ناباروری، وام زوج های نابارور و تسهیلات ناباروری بپردازیم.

ناباروری چیست؟

ابتدا بیایید مفهوم ناباروری را بررسی کنیم. ناباروری یا نازایی به معنای عدم توانایی در بچه دار شدن و نتیجه نگرفتن پس از یکسال تلاش برای آن است. ناباروری اثرات مخربی بر روی سلامت روح و روان و اعتماد به نفس زوج های جوان می گذارد. اما جای نگرانی نیست. امروزه رشد علم و فناوری، کمک زیادی به درمان نازایی کرده است و تقریبا این مشکل در درصد زیادی از زوج های جوان حل خواهد شد.

آمار ناباروری در ایران و جهان

در گذشته وقتی زوجی چند سال از ازدواجشان می گذشت و بچه دار نمی شدند، همه بلااستثنا زن را عامل بروز این مشکل می دانستند اما امروزه با پیشرفت علم متوجه شدیم حقیقت چیز دیگری است. طبق آمار محققان تقریبا 15 درصد زوج ها در دنیا به مشکل ناباروری دچار هستند که 40 درصد عامل زنانه، 40 درصد عامل مردانه و 20 درصد هردو در این بروز این مشکل نقش دارند. ناباروری در دو گونه اولیه و ثانویه تعریف می شود. ناباروری اولیه یعنی زوجین برای فرزند اول خود تلاش کرده ولی موفق نمی شوند و ناباروری ثانویه به معنای تلاش برای آوردن فرزند دوم است.

علل ناباروری

علل بروز ناباروری در زنان و مردان متفاوت است.

علل مردانه ناباروری:

  • لایف استایل نادرست
  • کم شدن رشد موی صورت و بدن
  • کم شدن میل جنسی
  • مشکلات انزال
  • کوچک بودن بیضه ها
  • ضربه به ناحیه تناسلی
  • واریکوسل
  • استعمال سیگار و دخانیات و نوشیدن الکل
  • بیماری هایی مثل سرطان و شیمی درمانی
  • شرایط شغلی مانند کار در کارخانه های مواد شیمیایی

            علل زنانه ناباروری:

  • لایف استایل نادرست
  • بیماری تخمدان پلی کیستیک
  • اعمال جراحی سنگین بر اندام های لگن
  • سن بالای 35 سال
  • یائسگی زودرس
  • مشکلات تخمک گذاری

بیشتر بخوانید: علل ناباروری

درمان و هزینه های ناباروری

اگر برای مشکل نازایی به دکتر مراجعه کرده اید احتمالا شنیده اید که اولین قدم در حل این مشکل اصلاح سبک زندگی یا همان لایف استایل است. اما اگر بعد از مدتی با تغییر روش زندگی نیز نتوانسته اید این مشکل را حل کنید، زمان درمان شما فرا رسیده است. درمان ناباروری بسیار وقت گیر و هزینه بر است و حتما باید طی این روند صبوری داشته باشید تا به خواسته تان برسید.

امروزه ناباروری در ایران و تمام دنیا درمان متفاوتی دارد. شاید در ابتدا پزشک برای شما انواع داروهای باروری تجویز کند. روش های آی یو آی (تلقیح داخل رحمی)، آی وی اف (لقاح خارج رحمی) و میکرواینجکشن نیز در قدم آخر برای شما انجام می شود.

براساس تعرفه های اعمال شده، نرخ هزینه های ناباروری در ایران از 5 تا 50 میلیون تومان است.

دولت مبلغی را سالیانه برای وام ناباروری اختصاص می دهد، اما از آنجاییکه زوج های جوان در اوایل ازدواج شان از نظر مالی در مشکلات و قرض و بدهی زیادی هستند، پرداخت این هزینه ها برایشان دشوار است.

بیمه های ناباروری

شرکت های بیمه سینا، سامان، دی، تعاون و پارسیان وام ناباروری در اختیار زوجین قرار می دهند. اما این بیمه ها محدودیت هایی دارند. شرکت های بیمه تنها بخشی از هزینه های درمان را می پردازد. بعلاوه این بیمه ها تنها در مراکز دولتی قابل استفاده می باشند و محدودیت دیگر این که چندین ماه باید برای دریافت این بیمه ها صبر کرد که با توجه به شرایط روحی زن و شوهر کار بسیار دشواری است.

اعطای وام ناباروری و تسهیلات آن برای زوجین از نئووام

ما در اینجا راه حلی برای شما داریم. نئووام اولین پلتفرم تامین مالی فرد به فرد است که به شما کمک می کند تا بدون نیاز به ضامن و حساب سپرده بتوانید مبلغ موردنیاز خود را دریافت کرده و با خیال راحت اقدام به درمان و فرزندآوری کنید. باتوجه به آنلاین بودن و قابلیت پیگیری این سایت در طول شبانه روز، بصورت فوری و از تمام نقاط ایران می توانید درخواست وام کنید.

دریافت وام با سفته در نئووام بسیار آسان و بدون مراجعه به بانک حل شده است. کافی است از برنامه های امن بانکی سفته الکترونیکی بخرید، امضای خودتان را روی آن ثبت کرده و داخل سایت بارگذاری کنید.

بیشتر بخوانید: دریافت وام از نئووام

            مراحل ثبت درخواست وام ناباروری در نئووام

مراحل دریافت وام ناباروری از سایت نئووام در ادامه توضیح داده شده است:

  1. در اولین مرحله شما بایستی در پلتفرم نئووام ثبت نام کرده، شرایط را خوانده و تایید کنید.
  2. در مرحله بعد وارد صفحه ای می شوید که باید مبلغ درخواستی خود، نحوه و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید. سپس تعیین کنید این وام را برای چه امری درخواست می دهید. و در آخر مقدار سود ماهیانه که می توانید آن را به عهده بگیرید را مشخص کنید.
  3. مرحله بعد احراز هویت است. اطلاعات را درست و بدون خطا وارد کنید.
  4. مرحله بعد ایمیل، شماره موبایل و شماره ثابت خود را وارد کنید.
  5. مرحله بعد شماره شبا و شماره حساب تان را وارد کنید.

در این مرحله اعتبارسنجی بانکی را انجام دهید. سپس کارشناسان نئووام با بررسی موارد و شرایطی که ذکر کردید، درخواست شما را برای دریافت وام ناباروری تایید می کنند.

جمع بندی

بچه دار شدن خواسته قلبی بیشتر زوج های جوان است. البته این روزها بخاطر سبک نادرست زندگی و بیماری ها و مشاغل خطرناک، آمار ناباروری بسیار بالا رفته است. درمان های خوب و نتیجه بخشی برای این اختلال وجود دارد که بسیار هزینه بر می باشد که البته این مشکل در نئووام کاملا حل شده است. منتظر چه هستید همین الان وارد سایت شوید و برای دریافت وام ناباروری اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا