اخبار

دریافت وام فوری بدون ضامن و سپرده با سفته یا چک

وام فوری همانطور که از نام آن پیداست تسهیلاتی است که در شرایط خاص و ویژه و بی درنگ به دست افراد می رسد.

حتما شما هم برایتان پیش آمده که در شرایط مالی سختی گرفتار شدید و نیاز به پول دارید. مثلا می خواهید کالایی گران قیمت بخرید و یا لوازم خانه تان مشکل فنی پیدا کرده و یا قصد راه اندازی کسب و کاری دارید. در این مقاله نئووام انواع وام فوری، وام فوری بدون ضامن و حساب سپرده و شرایط دریافت وام فوری را برای شما توضیح می دهیم.

وام فوری چیست و چه کاربردی دارد؟

اکثر ما تمایلی نداریم از اطرافیانمان پول قرض بگیریم و گاهی مشکل آنقدر بزرگ است که فوری و بدون درنگ احتیاج به پول پیدا می کنیم. در اینجا بهترین انتخاب اقدام دریافت وام فوری است. وام فوری وامی مورد پسند افراد است که در شرایط دشوار مالی بکار می آید و از سوی بانک ها در سریع ترین زمان ممکن حدودا 2 تا سه روز کاری به دست متقاضیان می رسد. افراد در شرایط دشوار می توانند با ارائه ضامن، سند ملکی، چک و یا داشتن حساب سپرده اقدام به دریافت وام فوری کنند.

وام های فوری برعکس وام های دیگر بانکی، رفت و آمدهای پیچیده اداری نداشته و برای شرایط ویژه بدست افراد می رسد. برخی بانک ها در این شرایط به نیاز اظطراری مالی افراد پاسخ داده و با تکمیل روند مراحل اداری این مبلغ را در اختیار فرد قرار می دهند. متقاضی وام فوری بایستی مطابق با نیاز خود، شرایط بانک را بررسی کرده و اقدام به درخواست این وام کند.

نحوه دریافت وام فوری:

ما از سه طریق می توانیم وام فوری دریافت کنیم.

  1. پلتفرم نئووام، 2. درخواست از بانک موردنظر 3. خرید وام.

وام فوری نئووام

اولین گزینه برای دریافت این وام استفاده از وام های نئووام است. نئووام پلتفرم آنلاین تامین مالی فرد به فرد است که بدون واسطه و مستقیم می توانید درخواست وام فوری کنید. آنلاین بودن و امکان پیگیری در شبانه روز از مزایایی وام نئووام است. مزیت دیگر درخواست وام در نئووام این است که شما براحتی، بی دردسر و با حداقل ریسک ممکن می توانید بدون ضامن و حساب سپرده اقدام به درخواست وام کنید.

بیشتر بدانید: چرا از نئووام وام بگیریم؟

مراحل ثبت درخواست وام فوری در نئووام:

در پلتفرم نئووام، مراحل زیر را طی کرده و وام خود را بدون مشکل و بی درنگ بگیرید.

  • در اولین مرحله شما بایستی در پلتفرم نئووام ثبت نام کرده، شرایط را خوانده و تایید کنید.
  • در مرحله بعد وارد صفحه ای می شوید که باید مبلغ درخواستی خود، نحوه و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید. سپس تعیین کنید این وام را برای چه امری درخواست می دهید. و در آخر مقدار سود ماهیانه که می توانید آن را به عهده بگیرید را مشخص کنید.
  • مرحله بعد احراز هویت است. اطلاعات را درست و بدون خطا وارد کنید.
  • مرحله بعد ایمیل، شماره موبایل و شماره ثابت خود را وارد کنید.
  • مرحله بعد شماره شبا و شماره حساب تان را وارد کنید.
  • در این مرحله اعتبارسنجی بانکی را انجام دهید.

سپس کارشناسان نئووام با بررسی موارد و شرایطی که ذکر کردید، درخواست شما را برای وام فوری تایید می کنند.

درخواست وام فوری از بانک

همانطور که گفتیم بانک ها برنامه هایی برای ارائه وام فوری به افراد در مواقع خاص دارند. شرایط کلی دریافت این وام داشتن ضامن معتبر، سند ملکی و یا حساب سپرده است که هر مقدار سپرده شخص بیشتر باشد وام بیشتری نیز به او تعلق می گیرد. وام های فوری می توانند شامل کمک هزینه ازدواج، مسکن و یا کسب و کار باشند. وام فوری هرگونه خدماتی را شامل میشود و تفاوت آن با وام های معمولی بانکی تنها در زمان ارائه وام و دوره بازپرداخت آن است.

وام فوری بانک ها

تنها در شرایط ویژه و خاص است که افراد می خواهند بی درنگ وام بگیرند و مشکلشان را حل کنند. شرایط برخی بانک ها برای ارائه وام فوری بدین گونه است که از شما می خواهند در بانک حساب باز کنید و مبالغی را در زمان های معینی به حساب بریزید تا مشمول دریافت وام شوید که البته این شرایط مورد پسند بسیاری افراد نیست. ما در اینجا شرایط ویژه برخی بانک ها را برای اعطای وام فوری توضیح دادیم:

شرایط وام فوری برای بانک ها

شرایط دریافت وام در بانک های مختلف متفاوت است. شما باید مطابق با نیاز مالی تان، شرایط هر بانک را بررسی کرده و اقدام به درخواست وام کنید.

در این وبلاگ از نئووام بانک های ارائه دهنده وام فوری و شرایط آنها را برایتان ذکر کردیم.

  • بانک ملی

بانک ملی ایران مبلغ 100 تا 300 میلیون برای وام به افراد بالای سن قانونی و دارنده مدرک شغلی و یا پروانه کسب درنظر گرفته است. برای دریافت این وام باید از طریق سامانه بام اقدام کنید. سود این وام 18 درصد است که 10 درصد آن بلوکه شده و دوره بازپرداخت آن 36 ماه است.

  • بانک ملت

بانک ملت مبلغ 50 میلیون را برای ارائه وام به افراد در نظر گرفته است و نیاز به ضامن دارد. سود آن 12 درصد و دوره بازپرداخت آن 36 ماهه است. لازم به ذکر است که این وام حساب سپرده نمی خواهد. اما گزینه ی دیگری به نام فرابانک ملت وجود دارد که به افراد دارای اعتبار بانکی A مبلغ 30 تا 200 میلیون وام تعلق می گیرد. سود این نوع وام 18 درصد و دوره بازپرداخت آن 48 ساعت است. بانک ملت گزینه دیگیر نیز دارد و آن دریافت وام تنها با داشتن سند ملکی به مبلغ 150 میلیون است. سود آن 18 درصد و زمان بازپرداخت 48 تا 60 ماه می باشد.

  • بانک رسالت

سریع ترین زمان ارائه وام به افراد در بانک رسالت می باشد. این وام که به مبلغ 120 میلیون است، سود 2 درصد و دوره بازپرداخت 12 تا 60 ماهه دارد. افراد متقاضی می بایست از طریق سامانه بانک رسالت درخواست وام بدهند و پس بررسی شرایط آنها این درخواست مورد تایید قرار می گیرد.

  • بانک سینا

اگر بانویی خانه دار هستید می توانید با ثبت نام در طرح یاس بانک سینا وام 10 میلیونی بگیرید. همچنین این بانک برای بانوان شاغل و متاهل مبالغ وام 10 و 15 میلیونی در نظر گرفته است. سود این وام ها 18 درصد است و 36 ماهه می توانید آن را برگردانید.

  • بانک صادرات

بانک صادرات مبلغ 50 تا 200 میلیون برای وام فوری ارائه می دهد که تنها برای خرید کالاست و بایستی در طرح لبخند این بانک عضو شوید. سود آن 18 درصد با بلوکه شدن 5 میلیون و مدت بازپرداخت 36 ماهه است. علاوه براین بانک صادرات تسهیلات 15 تا 100 میلیونی برای خرید خودرو ارائه می دهد. اگر تمایل به خرید خودوری داخلی ایرانی دارید این وام می تواند با سود 18 درصد و زمان بازپرداخت سه ساله این نیاز شما را حل کند.

  • بانک رفاه

بانک دیگری که می توانید در مواقع دشواری مالی روی آن حساب کنید بانک رفاه است. در این بانک بجای داشتن ضامن باید مبلغی را در حساب سپرده بانکی بگذارید و وام 5 تا 10 میلیونی دریافت کنید. سود آن 2 درصد و مدت بازپرداخت آن 36 ماهه است. بانک رفاه طرح دیگری برای ارائه وام دارد. (طرح امید) بانک رفاه که تنها برای کارمندان سازمان تامین اجتماعی و یا خود بانک رفاه است، مبلغ 15 میلیون با سود 4 درصد و بازپرداخت 36 ماهه دارد.

  • بانک آینده

این بانک مبلغ 50 تا 300 میلیون برای خرید کالا وام فوری می دهد که نباید بدهکار بوده و یا چک برگشنی داشته باشید. سود آن 23 درصد و مهلت بازپرداخت 60 ماه است.

خرید وام فوری

گزینه دیگر خرید وام های فوری از افراد است. برخی افراد دریافت وام را تنها برای رسیدن به سود بیشتر دریافت می کنند. البته این نکته اهمیت دارد که خرید وام از اینگونه افراد ریسک بالایی دارد و باید بسیار مراقب شیادان مالی باشید. اگر ترجیح می دهید وام فوری بخرید، حتما یادتان باشد با فروشنده قراردادی رسمی و معتبر بنویسید و یا ضامنی بگیرید تا خیالتان راحت تر باشد.

دریافت وام فوری با سفته

اگر بدنبال وام فوری هستید اما ضامن معتبر ندارید، برخی بانک ها و موسسات مالی با ارائه سفته این وام را در اختیار شما قرار می دهند. البته بسیاری بانک ها و موسسات مالی تمایلی ندارند که فقط با دریافت سفته وام فوری به شما بدهند و شاید شما با مشکلاتی مواجه شوید که ممکن است بتوانید از گزینه حق استفاده وام از سپرده گذاران دیگر بهره ببرید که توضیحات بیشتر آن را می توانید در سایت های بانک موردنظر مطالعه کنید.

دریافت وام فوری با سند

یکی دیگر از موارد ارائه وام فوری استفاده از سند ملک است. در این مورد بانک سند وخود ملک مورد نظر را بررسی کرده و مبلغ 150 میلیون را برای وام فوری در نظر می گیرد.

دریافت وام فوری با حساب سپرده

اگر ضامن و سند ملکی ندارید می توانید از گزینه دریافت وام با حساب سپرده استفاده کنید. البته که بانک ها براحتی و سریع نمی توانند این وام را در اختیارتان قرار دهند. از اینرو شما می بایست حسابی در بانک موردنظر باز کنید و مبالغی را در مدت مشخصی در آن قرار دهید که بانک در مواقع نیاز، معادل حساب تان درصدی از آن را بعنوان وام به شما بدهد.

وام فوری بانوان

در سال 1403 طرحی ایجاد شد که به منظور آن بانوان نیز مشمول دریافت وام فوری می شوند. بانک مهر، رسالت، سینا، کشاورزی، دی و ملت نیز با شرایط خاص در سود و مدت زمان بازپرداخت وام فوری به بانوان عرضه می کند.

جمع بندی

دریافت وام فوری در مواقع بحرانی و حساس چالش بزرگی برای همه ی ماست. بانک ها با شرایطی متفاوت این نوع وام را در اختیار افراد قرار می دهند. داشتن شرایطی مثل تضامین رسمی، حساب سپرده بانکی و محدودیت مبلغ وام، گزینه ی جالبی نیست. این مشکل در نئووام کاملا حل شده و شما می توانید بدون ضامن و سپرده و تنها با چک یا سفته وام فوری خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا