اخبار

وام لپ تاپ قسطی بدون ضامن با سفته یا چک

این روزها با توجه به هزینه ی بالای لپ تاپ و نیاز ضروری به این وسیله، دریافت وام لپ تاپ گزینه ی مناسبی است.

لپ تاپ ها کامپیوترهای کیفی هستند که سی سال است وارد دنیای ما شدند. اولین لپ تاپ تولید شده توسط آلن کای بوده است که تنها می توانستند اطلاعات فردی را وارد آن کنند. البته امروز لپ تاپ ها تفاوت بسیاری با مدل های قدیمی خود دارند و امروزه بزرگترین لپ تاپ ها توسط شرکت های آی بی ام ساخته می شود. در این وبلاگ نئووام قصد داریم مزایای داشتن لپ تاپ، انواع مدل های لپ تاپ، هزینه های خرید لپ تاپ و خرید اقساطی لپ تاپ را برایتان شرح دهیم.

بیشتر بخوانید: انواع لپ تاپ

مزایای داشتن لپ تاپ به جای کامپیوتر

با خواندن مزایای لپ تاپ دیگر سراغ کامپیوترهای بزرگ و سنگین نمی روید. اولین و مهم ترین ویژگی لپ تاپ، قابلیت حمل و نقل آسان آن است. شما می توانید لپ تاپ خود را هر جایی خواستید با خود ببرید و کارهایی را که بخاطر دشواری حمل کامپیوتر از آن صرف نظر می کردید را با خیال راحت با لپ تاپ انجام دهید.

انواع مدل لپ تاپ

لپ تاپ ها در قدرت پردازش، وزن، صفحه نمایش و طول عمر باتری و کارایی شان با یکدیگر متفاوت هستند. مثلا مدل هایی برای بازی، برای طراحی و فعالیت های دانشجویی و مدل هایی دیگر برای انجام کارهای سنگین که نیاز به سخت افزاری قوی دارند.

لپ تاپ ها انواع متفاوتی دارند: لپ تاپ های مک بوک، اولترا بوک، نوت بوک، کروم بوک و هیبریدی و سرفیس ها و در برندهای اپل، ایسوس، ایسر، اچ پی و لنوو هستند.

مک بوک

لپ تاپ های مک بوک ساخته شرکت اپل اند که تمام مشخصات یک لپ تاپ کامل برای مهندسین و طراحان را دارند و شامل انواع مختلفی هستند. خرید مک بوک از مدل ایر تا پرو باید بسته به نیاز شما خریداری شوند. اگر تنها برای وب گردی، فیلم دیدن، طراحی های ساده و بازی و انجام پروژه های ساده دانشجویی لپ تاپ می خرید، گزینه ایر برایتان مناسب است. اما اگر فعالیتتان بسیار حرفه ای و تخصصی است، مدل پرو پاسخگوی تمام نیازهای شماست.

اولترا بوک

این مدل لپ تاپ ها بسیار نازک و کم وزن هستند و قابلیت حمل و نقل آسان دارند. مدل اولترابوک لپ تاپ عادی اما در وزن و ابعاد بسیار کم است. این مدل لپ تاپ ها شامل بروزترین فناوری های پیشرفته هستند، طول عمر باتری آنها زیاد است و سرعت و حافظه بالایی نیز دارند.

نوت بوک

سال های پیش تفاوت نوت بوک و لپ تاپ تنها در اندازه و وزن و فناوری شان بود. تشابه آنها به یک صفحه آچهار دلیل نامگذاری آنها بود. نوت بوک ها بدلیل وزن سبک و ابعاد کوچک شان حمل و جابجایی راحت تری داشتند و فناوری آنها نیز ضعیف تر از لپ تاپ بود. اما امروزه این تفاوت کمتر و کمتر شد و دیگر تفاوت خاصی میان لپ تاپ عادی و نوت بوک مشاهده نمی کنید.

کروم بوک

وجه تشابه لپ تاپ و کروم بوک بسیار زیاد است و تنها در برخی موارد مثل سیستم عامل، باتری و وزن و ابعاد متفاوت است. کروم بوک ها سبک تر از لپ تاپ هستند، پردازنده آنها کمی ضعیف تر از لپ تاپ است و نسبت به لپ تاپ سیستم عاملی ساده تری و نرم افزار ضعیف تری دارد.

لپ تاپ هیبریدی

داشتن این لپ تاپ به معنای داشتن تبلت و لپ تاپ در کنار هم است. استفاده از آنها این روزها زیاد شده و بدلیل طراحی خاص شان قیمت بالاتری هم دارند.

نکات مهم در خرید لپ تاپ

پرداخت هزینه لپ تاپ برای بسیاری افراد می تواند دشوار باشد. با اینحال باید حواستان را جمع کنید تا در مقابل هزینه ای که دادید، محصول مناسب و موردنظرتان را خریداری کنید. در ادامه موارد مهم در خرید لپ تاپ را توضیح دادیم:

سیستم عامل مهم ترین نکته در خرید لپ تاپ

اولین نکته در خرید لپ تاپ توجه به سیستم عامل آن است. با توجه به تفاوتی که در سیستم عامل هایی مثل ویندوز، کروم او اس، مک او اس و لینوکس او اس، وجود دارد شما باید مناسب ترین سیستم عامل برای خود را انتخاب کنید. سیستم عامل ها از نظر طراحی، کارایی و نرم افزارهای قابل استفاده متفاوت اند. اطلاعات و جزییات هر سیستم عامل را بخوانید و متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

انتخاب ابعاد مناسب

لپ تاپ ها از 11 تا 18 اینچ در بازار موجود هستند اما نکته ای که باید به آن توجه کرد، درست است که لپ تاپ های بزرگتر برای فیلم دیدن و انجام فعالیت های روزانه جذاب تر هستند اما بدانید هرچه لپ تاپ بزرگتر باشد وزن آن نیز بیشتر می شود. پس اگر جابجایی لپ تاپ برایتان مهم است در ابعاد کوچکتر انتخاب کنید.

بررسی سخت افزار

سخت افزار لپ تاپ در اجرای برنامه و بازی ها و سرعت نمایش آنها بسیار اهمیت دارد. سخت افزارهای موجود و نیاز به آنها را کامل بررسی کنید و متناسب با فعالیت خود (طراحی، مهندسی و یا گرافیک) اقدام به خرید کنید.

بررسی حافظه لپ تاپ

اگر می خواهید لپ تاپ را برای دانلود و دیدن فیلم و یا محل نگهداری اسناد کاری نگه دارید پس باید بدنبال لپ تاپی با حافظه بالا بگردید.

توجه به باتری

اگر می خواهید لپ تاپ بخرید که هرجا رفتید آن را با خود ببرید، پس باید به طول عمر باتری توجه کنید. لپ تاپ برای بازی کردن، فیلم دیدن، وب گردی و انجام فعالیت های کاری نیاز به نگه داشتن باتری دارد و حتی باید زمان شارژدهی کمی داشته باشد.

هزینه خرید لپ تاپ

اگر دانشجو هستید و بتازگی مشغول به کار شدید و نیاز به لپ تاپ دارید و یا بدنبال یک لپ تاپ خوب برای تعویض با مدل قدیمی خود هستید، باید در کنار بررسی مشخصات و ویژگی های لپ تاپ موردنظر، به هزینه آن نیز توجه داشته باشید. لپ تاپ ها از 15 تا 200 میلیون در بازار موجود هستند. شاید بتوانید لپ تاپی ارزان قیمت بخرید و بعد از مدتی پشیمان شوید که چرا برای خرید مدل بهتری هزینه نکردید.

البته به این نکته توجه کنید که می توانید با هزینه کمتر مدل دست دوم خوبی بخرید اما همانطور که می دانید خرید لوازم تکنولوژی دست دوم بسیار پر ریسک است. پس از خرید لپ تاپ های دست دوم باید برنامه هایی برای ارتقا و عملکرد بهتر روی آن نصب کنید. عمر باتری آن بخاطر استفاده ممکن است کوتاه تر شده باشد و قیمت آن نیز بعد از خرید کمتر شود چون روز به روز مدل های جدیدتر لپ تاپ وارد بازار می شود.

وام لپ تاپ

وام لپ تاپ گزینه خوبی برای دانشجویانی است که برای پروژه های خود به این وسیله نیاز دارند البته که این روزها با توجه به نوین شدن مدل های درس خواندن، دانش آموزان نیز به لپ تاپ نیاز دارند و از آنجاکه هزینه خرید این وسیله در کنار هزینه های خود مدرسه و دانشگاه قرار می گیرد، والدین گزینه وام لپ تاپ را انتخاب می کنند. گفتنی است بانک ها وام لپ تاپ ارائه می دهند که شرایط خاصی ازجمله داشتن تضامین رسمی و حساب سپرده دارد.

شما به پلتفرمی نیاز دارید تا بدون مشکلات کاغذبازی های اداری و ارائه ضامن هایی رسمی و تنها با سفته یا چک تا بتوانید وام لپ تاپ بگیرید.

با نئووام خیلی راحت وام لپ تاپ بگیر

همانطور که گفتیم خرید لپ تاپ نو و جدید بسیار کم ریسک تر از مدل دست دوم آن است. نئووام به شما کمک می کند بتوانید راحت و سریع وام لپ تاپ بگیرید. نئووام پلتفرم تامین مالی فرد به فرد است که بدون واسطه به شما وام ارائه می دهد. این سایت برای تمام هزینه های شما حتی خرید لپ تاپ موردعلاقه تان، وام بدون چک و ضامن ارائه می دهد. در این سایت شما می توانید برای خرید اقساطی لپ تاپ، خیلی راحت اقدام کرده و صاحب لپ تاپ موردنظرتان شوید.

بیشتر بخوانید: چرا از نئووام وام بگیریم؟

ئنووام و وام لپ تاپ

مزیت برتر درخواست وام از نئووام قابلیت دسترسی آن است. نئووام این شرایط را در اختیار افراد قرار داده تا بدون سپری کردن تمام رفت و آمدهای دشوار، بتوانند براحتی و سریع وام خود را دریافت کنند. به همین دلیل افراد در سراسر ایران می توانند وارد سایت شده و پس از پر کردن قسمت مربوطه اقدام به دریافت وام کنند.

نکته بسیار مهم در وام خرید قسطی لپ تاپ در نئووام این است که شما می توانید بدون هیچگونه ضامن و حساب سپرده و یا شرایط دشواری وام لپ تاپ بگیرید.

مراحل ثبت درخواست وام لپ تاپ در نئووام

  1. در اولین مرحله شما بایستی در پلتفرم نئووام ثبت نام کرده، شرایط را خوانده و تایید کنید.
  2. در مرحله بعد وارد صفحه ای می شوید که باید مبلغ درخواستی خود، نحوه و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید. سپس تعیین کنید این وام را برای چه امری (خدمات کسب و کار، پزشکی، خرید لوازم خانگی،اداری یا الکترونیکی، خرید وسایل نقلیه، تعمیرات مسکن و واحد اداری، کمک هزینه عروسی و خرید جهیزیه) درخواست می دهید. و در آخر مقدار سود ماهیانه که می توانید آن را به عهده بگیرید را مشخص کنید.
  3. مرحله بعد احراز هویت است. اطلاعات را درست و بدون خطا وارد کنید.
  4. مرحله بعد ایمیل، شماره موبایل و شماره ثابت خود را وارد کنید.
  5. مرحله بعد شماره شبا و شماره حساب تان را وارد کنید.
  6. در این مرحله اعتبارسنجی بانکی را انجام دهید.

سپس کارشناسان نئووام با بررسی موارد و شرایطی که ذکر کردید، درخواست شما را برای دریافت وام خرید لپ تاپ تایید می کنند.

جمع بندی

در این وبلاگ از نئووام انواع مدل های لپ تاپ، نکات ضروری هنگام خرید و قیمت انواع لپ تاپ را برایتان شرح دادیم. در پلتفرم تامین مالی فرد به فرد نئووام شما می توانید بدون واسطه و ضامن وام لپ تاپ بگیرید. در سایت نئووام می توانید براحتی برای خرید اقساطی لپ تاپ، اقدام کنید. پس معطل نکنید و همین الان وارد سایت نئووام شده و درخواست وام لپ تاپ دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا