اخبار

وام گوشی/ خرید اقساطی گوشی موبایل بدون ضامن و چک (فوری)

خرید و دریافت وام گوشی این روزها مورد استقبال بسیاری از جوان ها قرار گرفته است.

امروزه موبایل جزو ضروری ترین وسایلی است که باید همیشه و همه جا همراه ما باشد. دختر و پسر و پیر و جوان همگی یک گوشی در دست خود دارند و استفاده می کنند. داشتن تلفن همراه و مزایایی که برایمان داشته را مدیون مخترع آن یعنی مارتین کوپر هستیم.

تلفن های همراه با تمام معایب خود، مزایای فراوانی هم دارند. در گذشته این وسیله تنها برای تماس گرفتن بود اما امروزه گوشی ها از شکل ساده خود خارج شده و تبدیل به گوشی های هوشمند شدند و بسیاری کسب و کارهای آنلاین با استفاده از اینترنت و برنامه های مجازی مختلف داخل موبایل صورت می گیرد. همچنین تکنولوژی و کیفیت بالایی که تلفن های همراه امروزی نسبت به گذشته پیدا کرده اند، شخص را برای استفاده از آن به وسوسه می اندازد.

پس اگر قصد خرید تلفن همراه دارید و یا می خواهید گوشی قبلی خود را با مدل بهتری عوض کنید حتما ادامه مطلب را بخوانید. در این مقاله از نئووام قصد داریم درباره انواع موبایل، موارد مهم در خرید آن و خرید اقساطی گوشی موبایل صحبت کنیم.

درباره تلفن همراه بیشتر بدانید.

انواع مدل های گوشی همراه

  1. گوشی های ساده: گوشی های ساده معمولا صفحه کلید فیزیکی دارند و در سه مدل ثابت، تاشو و کشویی هستند. بزرگترهای خانواده معمولا تمایل دارند از این مدل گوشی های ساده استفاده کنند چون کار کردن با آنها راحت تر است. گوشی های ساده عمر بیشتر دارند و سال های سال می توان از آنها استفاده کرد.
  2. گوشی هوشمند: امروزه بیشتر مدل تلفن های همراه از نوع هوشمند هستند. صفحه کلید آنها لمسی بوده و دارای قابلیت های زیادی هستند. گوشی های هوشمند می توانند تماس صوتی و یا تصویری برقرار کنند. می توان با آنها فیم دید و موسیقی گوش کرد و یا عکس و فیلم گرفت. همچنین بهترین کارایی آن گشت و گذار در اینترنت و وب گردی است که این روزها سرگرمی خوبی برای جوانان است. گوشی های هوشمند انواع بازی های هیجان انگیز دارند که بچه ها از آنها لذت می برند.
  3. گوشی های تاشو: نوع جالب و خاص موبایل که این روزها بازار داغی پیدا کرده است، تلفن های همراه تاشو هستند. این گوشی ها صفحه نمایش بزرگتر و جای کمتری دارند و دارای قیمت های بسیار بالا هستند.
  4. گوشی های پرچمدار: گوشی های پرچمدار کامل ترین و گران ترین نوع گوشی هستند. این مدل گوشی ها بدون عیب و نقص بوده و ساخته غول های فناوری هستند.

موارد مهم در خرید تلفن همراه

خرید موبایل دقت بالایی می خواهد. اگر بخواهید بصورت حضوری و آنلاین تلفن همراه برای خود بخرید، باید نکات زیادی را به خاطر بسپارید. البته امروزه اطلاعات مفصلی درباره هر مدل تلفن همراه در اینترنت وجود دارد که با خواندن آنها می توانید تصمیم درست و مناسبی برای خرید موبایل بگیرید.

  1. مهم ترین نکته این است که از یک فروشگاه و مرکز معتبر و شناخته شده خرید کنید.
  2. حتما ببینید جعبه گوشی پلمپ باشد.
  3. فرآیند رجیستری را بررسی کنید.
  4. گوشی خریداری شده را برای سرقت و یا آسیب بیمه کنید.
  5. هنگام انتخاب گوشی به وزن و ابعاد آن توجه کنید.
  6. ویژگی صفحه نمایش را بررسی کنید.
  7. به پردازنده آن توجه کنید.
  8. میزان حافظه و ذخیره سازی آن را چک کنید.
  9. دوربین با پیکسل موردنظر خود را انتخاب کنید (دوربین باکیفیت تر هزینه بالاتری دارد).
  10. باتری گوشی و مدت زمان نگهداری و استفاده از آن را بررسی کنید.
  11. هدفون و سایر وسایل داخل جعبه گوشی را نیز چک کنید.

تفاوت خرید آنلاین و حضوری موبایل

امروزه خرید آنلاین کالاها و خدمات برای بسیاری افراد مزایای فراوانی دارد. شما می توانید به جای رفتن به مغازه تلفن همراه و پرسیدن درباره نظر فروشنده، خودتان درباره تمام ویژگی ها و برندها تحقیق و بررسی کرده و با خیال راحت به فروشنده سفارش بدهید. همچنین قیمت اجناس در آنلاین شاپ ها بسیار مناسب تر از مغازه دار است و نیز به جای گشت و گذار و پرس و جو در مغازه ها، در وقت صرفه جویی می کنید.

قیمت انواع گوشی

یک نکته بسیار مهم که ما در خرید گوشی موبایل به آن توجه می کنیم، قیمت گوشی است. باید بدانیم که در چه رنج قیمتی قصد داریم گوشی بخریم. بدنبال گوشی مارک هستیم یا تنها قابلیت گوشی برایمان اهمیت دارد. طبیعی است که مارک بالای تلفن همراه بر قیمت بالای آن نیز اثر دارد. اگرچه ممکن است گوشی مارک خوب قیمت بالا برای شما مانند یک گوشی متوسط قیمت مناسب کارایی داشته باشد. پس هزینه اضافه نکنید و مطابق نیازتان خرید کنید.

وام گوشی

با توجه به نیاز روزافزون افراد به تلفن همراه، خرید این وسیله با قیمت سرسام آور ممکن است با چالش هایی روبرو باشد. از این رو وام گوشی گزینه ی مناسبی است که افراد می توانند در هنگام خرید گوشی همراه از آن استفاده کنند و خیلی راحت صاحب گوشی مورد علاقه خود شوند.

وام گوشی نئووام

خرید تلفن های همراه از تمامی مارک ها مثل سامسونگ و شیائومی و نوکیا و آیفون هزینه  کمی نیست. با بالا رفتن قیمت ها، بیشتر افراد بدنبال خرید قسطی برای محصول خود هستند و ما اینجا قصد داریم کار شما را راحت تر کنیم.

با نئووام براحتی وام گوشی بگیرید

نئووام پلتفرم تامین مالی مستقیم و بدون واسطه است. این سایت برای تمام هزینه های شما حتی خرید تلفن همراه نیز وام بدون چک و ضامن ارائه می دهد. در این سایت شما می توانید برای خرید اقساطی موبایل، خیلی راحت اقدام کرده و صاحب گوشی مورد نظرتان شوید.

اولین مزیت درخواست وام نئووام قابل دسترسی بودن آن است. نئووام این شرایط را در اختیار افراد قرار داده تا بدون سپری کردن تمام رفت و آمدهای دشوار، بتوانند براحتی و سریع وام گوشی خود را دریافت کنند.

با توجه به قابلیت دسترسی و آنلاین بودن نئووام، افراد در سراسر ایران می توانند وارد سایت شده و پس از پر کردن قسمت مربوطه اقدام به دریافت وام کنند.

نکته بسیار مهم برای دریافت وام گوشی در نئووام این است که شما می توانید بدون هیچگونه ضامن و حساب سپرده و یا شرایط دشواری وام گوشی بگیرید.

چرا وام نئووام؟

مراحل ثبت درخواست وام گوشی در نئووام

  1. در اولین مرحله شما بایستی در پلتفرم نئووام ثبت نام کرده، شرایط را خوانده و تایید کنید.
  2. در مرحله بعد وارد صفحه ای می شوید که باید مبلغ درخواستی خود، نحوه و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید. سپس تعیین کنید این وام را برای چه امری (خدمات کسب و کار، پزشکی، خرید لوازم خانگی،اداری یا الکترونیکی، خرید وسایل نقلیه، تعمیرات مسکن و واحد اداری، کمک هزینه عروسی و خرید جهیزیه) درخواست می دهید. و در آخر مقدار سود ماهیانه که می توانید آن را به عهده بگیرید را مشخص کنید.
  3. مرحله بعد احراز هویت است. اطلاعات را درست و بدون خطا وارد کنید.
  4. مرحله بعد ایمیل، شماره موبایل و شماره ثابت خود را وارد کنید.
  5. مرحله بعد شماره شبا و شماره حساب تان را وارد کنید.
  6. در این مرحله اعتبارسنجی بانکی را انجام دهید.

سپس کارشناسان نئووام با بررسی موارد و شرایطی که ذکر کردید، درخواست شما برای دریافت وام گوشی را تایید می کنند.

جمع بندی

امروزه دختر و پسر، پیر و جوان همگی نیاز به گوشی دارند. عده ای برای درس و دانشگاه، عده ای برای تبلیغات و کسب و کار و عده ای نیز برای سرگرمی. پس همین الان وارد سایت نئووام شده و برای دریافت وام گوشی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا