اخبار

دریافت وام خودرو بدون ضامن و سریع (شرایط دریافت وام ماشین)

دریافت وام خودرو برای بسیاری از افراد موهبت بزرگی است که بتوانند براحتی از پس خرید ماشین موردعلاقه شان برآیند.

انتخاب و خرید خودرو کار بسیار سختی است. از مدل خودرو گرفته تا رنگ و دیگر امکانات آن، خریدار ماشین را گیج می کند. در این وبلاگ از نئووام قصد داریم چگونگی انتخاب خودرو، وام خرید خودرو، بانک های وام دهنده خودرو، مدارک لازم جهت دریافت وام خودرو، وام بدون ضامن و فوری برای خرید قسطی ماشین را برایتان توضیح دهیم.

خرید ماشین

اولین قدم در خرید ماشین این است که با خودتان روراست باشید و بدانید هدفتان از خرید ماشین چیست. فروشنده ماشین و یا بنگاه دار را در معامله گیج نکنید چون افراد برای اهداف متفاوتی ماشین می خرند. شاید شما به تازگی گواهینامه گرفتید و می خواهید لذت ماشین سواری را برای اولین بار با خودروی خودتان بچشید. شاید هم تنها برای سرمایه و سود آن می خواهید ماشین بخرید یا شاید هم کسب و کاری دارید که نیاز به ماشین دارد. همه این موارد باعث می شود بخواهید خرید خودروی خود را با تمام شرایط موردنظرتان تطبیق دهید.

معیارهای خرید خودرو

معیارهای مهمی که شما باید در خرید خودرو به آنها توجه داشته باشید این است که در درجه اول شاسی و بدنه خودرو را بررسی کنید، سلامت فنی خودرو را چک کنید، از سلامت ترمزها مطمئن شوید، فرمان و نرمی آن را چک کنید، دود اگزوز را مشاهده و رنگ آن را بررسی کنید. وضعیت رادیاتور را ارزیابی کنید، سیستم برقی و سیستم تهویه خودرو را چک کنید، کابین را به دقت بررسی کنید، عدد کیلومترشمار را ببینید که سالم باشد، بررسی کنید که خودرو قابلیت فروش مجدد دارد یا خیر، یک ساعتی با ماشین دور بزنید و ببینید برای رانندگی با آن راحت هستید یا خیر.

تمام این موارد شرایطی هستند که باید از درستی و صحت آنها مطمئن شده و سپس اقدام به خرید کنید.

بیشتر بدانید: معیارهای افراد برای خرید خودرو

وام خودرو

 تسهیلات و وام خودرو از جمله امکاناتی است که بانک ها و موسات مالی در اختیار افراد قرار می دهند. به علت هزینه‌ی بالای خودرو، افراد براحتی با استفاده از تسهیلات اقدام به خرید خودروی موردنظرشان می کنند.

وام فوری خرید خودرو

گزینه دیگر برای دریافت اضطراری کمک هزینه خرید خودرو، گرفتن وام فوری است که معمولا مبلغ 50 تا 70 درصد هزینه خودرو محاسبه می شود. دوره بازپرداخت حدودا 36 ماهه و سود آن بیشتر از وام های معمولی است.

شرایط لازم برای دریافت وام خودرو

دریافت وام خودرو می تواند کمک زیادی برای پرداخت هزینه های آن باشد. اما باید بدانید تمامی این وام ها فقط برای خرید خودروی داخلی و ایرانی بوده و شامل خودروهای خارجی نمی شود. بانک ها شرایط مختلفی برای ارائه وام خرید خودرو دارند که شرایط کلی بدین صورت است:

  • سن بالای 18 سال
  • داشتن تابعیت ایران
  • نداشتن چک برگشتی دریافت کننده وام
  • بررسی و تایید شرایط متقاضی برای پرداخت اقساط وام
  • کپی کارت ملی و شناسنامه
  • گواهینامه رانندگی
  • کپی سند خودرو
  • کپی مدرک شغلی
  • پرینت گردش مالی حساب

تسهیلات بانک ها برای خرید خودرو و شرایط آنها

بانک ملی

بانک ملی کمک هزینه ای برای خرید خودرو نو و یا کارکرده در اختیار افراد قرار می دهد. مقدار مبلغ وام دریافتی از این بانک حدود 50 میلیون برای خودرو نو و 30 میلیون برای خودروی کارکرده است. سود این وام 18 درصد و مدت بازپرداخت آن 60 ماهه است.

بانک صادرات

بانک صادرات تا مبلغ 200 میلیون برای خودرو نو و 10 میلیون برای خودروی کارکرده وام ارائه می دهد. سود این وام 18 درصد است و 60 ماه فرصت دارید تا آن را بازپرداخت کنید.

بانک مهر ایران

بانک مهر ایران تسهیلاتی 50 میلیونی برای خودرو کارکرده و 100 میلیونی برای خودرو نو ارائه می دهد. بازپرداخت آن نیز 60 ماهه است.

بانک تجارت

بانک تجارت مبلغ 140 میلیون برای خرید خودرو وام می دهد که شرط آن داشتن حساب سپرده و ضامن است. دوره بازپرداخت این وام نیز در 36 ماه است.

بانک رفاه

بانک رفاه نیز از دیگر بانک هایی است که برای خرید خودرو وام ارائه می کند. این بانک با سود 18 درصد و زمان بازپرداخت 48 ماهه برای پرداخت هزینه های خرید خودرو به افراد کمک می کند.

بانک سامان

وام خرید خودروی بانک سامان مبلغ 100 میلیون است که دریافت کننده وام باید آن را با سود 18 درصد در مدت زمان 36 ماه پرداخت کند. علاوه براین بانک سامان گزینه ی وام 48 ساعته دارد. این وام از وام های فوری محسوب می شود که برای خرید خودرو نیز می توانید از آن استفاده کنید. امکان دیگر بانک سامان به افراد، ارائه وام 300 میلیونی است که شرایط ویژه ای دارد و با سود 22 درصد و کارمزد 3 درصدی و مدت بازپرداخت 60 ماهه در اختیار افراد قرار می گیرد.

بانک ملت

مبلغی که بانک ملت برای ارائه وام در نظر می گیرد، 70 میلیون تومان با دوره بازپرداخت 60 ماهه وسود 18 درصد است.

بانک مسکن

بانک مسکن مبلغی حدود 200 میلیون برای خرید خودرو وام می دهد که سود 18 درصد با 3 درصد کارمزد دارد و در 60 ماه می توان آن را پرداخت کرد.

بانک رسالت

بانک رسالت نیز مانند دیگر بانک ها وام خودروی 300 میلیونی دارد و با سود 2 درصد و مدت بازپرداخت 60 ماهه امکان خوبی در اختیار افراد قرار می دهد.

بانک شهر

این بانک مبلغ 15 میلیون برای خرید خودرو در نظر دارد که با توجه به مقدار کم آن، افراد کمی تمایل به گرفتن وام از این بانک دارند.

بانک سپه

بانک سپه نیز با سود 18 درصد و دوره بازپرداخت 36 ماهه، مبلغ 50 میلیون برای خرید خودرو وام ارائه می دهد.

بانک پارسیان

بانک پارسیان نیز تسهیلات وام خرید خودرو به مبلغ 300 میلیون و سود 2 درصد به افراد ارائه می کند که می توان در مدت 60 ماه نیز آن را پرداخت کرد.

بانک ایران زمین

وام خرید خودروی این بانک نیز حدود 300 میلیون است.

همانطور که ملاحظه کردید، اکثر بانک ها وام خرید خودرو ارائه می دهند اما مهم ترین نکته این است که بدانید بهترین بانک موجود با بیشترین مبلغ درنظر گرفته  شده، کمترین درصد سود و بیشترین مدت بازپرداخت را انتخاب کرده و با مطالعه شرایط آن، اقدام به دریافت وام کنید.

دریافت وام خودرو بدون ضامن و حساب سپرده در نئووام

باید توجه داشته باشید دریافت وام از بانک ها و یا موسسات مالی نیازمند داشتن ضامن معتبر و حساب سپرده و یا گردش حساب بانکی است. در نئووام ما راه حلی برای مشکلات دریافت وام و شرایط دشواری که پیش رویتان است ارائه می دهیم. در پلتفرم مالی نئووام شما می توانید مستقیم و بدون واسطه درخواست وام دهید.

بیشتر بخوانید: چرا از نئووام وام بگیریم؟

مراحل درخواست وام خودرو از سایت نئووام

دریافت وام خودرو از نئووام مراحلی دارد که در زیر به آنها اشاره کردیم:

  1. در اولین مرحله شما بایستی در پلتفرم نئووام ثبت نام کرده، شرایط را خوانده و تایید کنید.
  2. در مرحله بعد وارد صفحه ای می شوید که باید مبلغ درخواستی خود، نحوه و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید. سپس تعیین کنید این وام را برای چه امری درخواست می دهید. و در آخر مقدار سود ماهیانه که می توانید آن را به عهده بگیرید را مشخص کنید.
  3. مرحله بعد احراز هویت است. اطلاعات را درست و بدون خطا وارد کنید.
  4. مرحله بعد ایمیل، شماره موبایل و شماره ثابت خود را وارد کنید.
  5. مرحله بعد شماره شبا و شماره حساب تان را وارد کنید.
  6. در این مرحله اعتبارسنجی بانکی را انجام دهید.

سپس کارشناسان نئووام با بررسی موارد و شرایطی که ذکر کردید، درخواست شما را برای دریافت وام خودرو تایید می کنند.

جمع بندی

این روزها داشتن ماشین بیشتر از قدیم برای افراد ضرورت دارد. تمامی رفت و آمدها، سرگرمی ها و حتی مسافرت ها بدون ماشین امکان پذیر نیست. از طرفی دیگر مردم به سختی می توانند از پس هزینه های خرید ماشین برآیند. گزینه ی وام خودرو در نئووام این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند بدون ضامن و واسطه اقدام به دریافت وام خودرو کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا