اخبار

وام دندانپزشکی فوری / دریافت خدمات دندانپزشکی اقساطی

وام دندانپزشکی از وام هایی است که ممکن است خیلی فوری موردنیاز شود افراد شود. در این وبلاگ از نئووام به شرح انواع تعرفه بیماری های دهان و دندان، بیمه های دندانپزشکی، خدمات اقساطی دندانپزشکی، بانک های ارائه دهنده وام دندانپزشکی، مدارک و مراحل دریافت وام دندانپزشکی از بانک ها و وام دندانپزشکی نئووام می پردازیم.

همه ما در طول روز خوراکی هایی را مصرف می کنیم که ممکن است به دندان و بافت آن آسیب بزنند. کربوهیدرات هایی مثل نان و برنج سفید به علت نشاسته ای که در خود دارند باعث پوسیدگی دندان ها می شوند.

تنقلاتی مثل کیک وشکلات، چیپس، پفک،آدامس، تافی و آبنبات و نوشابه به علت قند و بافت چسبنده خود دندان ها را خراب می کنند. مورد دیگر یخ و انواع بستنی یخی و آبمیوه های اسیدی است. جویدن یخ ممکن است باعث شکستن دندان شود و اگر عادت به این کار دارید بهتر است این کار را ترک کنید. آبمیوه های طبیعی نیز برای دندان و بافت آن اسیدی هستند و نباید در مصرف آنها زیاده روی کرد. عامل دیگر خرابی دندان سرکه و انواع ترشیجات است که به علت اسیدی بودن مینای دندان تان را از بین می برند. و انواع چای و قهوه نیز به خاطر رنگ خود باعث زرد شدن زودتر دندان ها می شوند.

هزینه های بالای مشکلات دهان و دندان

هزینه مراجعه به دندانپزشک برای یک چکاپ معمولی و درمان مشکلات دندانی، برای بسیاری از افراد تبدیل به کابوس شده است. این روزها پرداخت هزینه های بالای دندانپزشکی بسیار دشوار است و افراد به دنبال گرفتن تسهیلات دندانپزشکی برای پرداخت اقساطی هزینه های درمان هستند. در اینجا نئووام شرح مختصری از هزینه های انواع درمان دندانپزشکی ارائه می دهد.

تعرفه هزینه های دندانپزشکی در سال 1403

  • ویزیت دکتر 000/100 تومان به بالا
  • رادیوگرافی دندان از 000/60 تا 000/120 تومان
  • جرمگیری و بروساژ دندان از 000/400 تا 000/780 تومان
  • کشیدن دندان از 000/650 تا 000/300/2 تومان
  • عصب کشی از 000/400 تا 000/700/1 تومان
  • جراحی دندان از 000/500/1 تا 000/800/5 تومان
  • ترمیم و پر کردن دندان از 000/000/1 تا 000/000/7 تومان
  • دندانپزشکی کودکان از 000/900 تا 000/800/1 تومان
  • روکش دندان از 000/000/3 تا 000/000/13 تومان
  • ارتودنسی دندان از 000/000/30 تا 000/000/44 تومان
  • پروتز دندان از 000/700/1 تا 000/000/17 تومان
  • ایمپلنت دندان از 000/000/11 تا 000/000/16 تومان

بیشتر بخوانید: تعرفه هزینه های دندانپزشکی

آیا بیمه های دندانپزشکی تمام هزینه ها را پوشش می دهند؟

از معایب بیمه هایی مثل سلامت، تامین اجتماعی، و نیروهای مسلح، این است که تنها بخش کوچکی از هزینه های درمان دهان و دندان را تقبل می کنند و بیمه شده بایستی بخش بیشتر هزینه را از جیب خود بپردازد. بعلاوه این بیمه ها برای زیبایی نبوده و تنها درمان هایی مثل کشیدن و پر کردن وجرم گیری دندان را پوشش می دهند و همه مراکز بخصوص مراکز خصوصی دندانپزشکی تحت حمایت این بیمه ها نیستند.

خدمات دندانپزشکی اقساطی

با توجه به این هزینه های گزاف، دریافت یک وام فوری و یا پرداخت اقساطی هزینه های دندانپزشکی بسیار کارآمد و سودمند می باشد. بانک های بسیاری هستند که با رعایت شرایطی مثل معرفی ضامن معتبر به شما وام دندانپزشکی ارائه می دهند.

بانک های ارائه دهنده وام دندانپزشکی

بانک های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت خدمات اقساطی دندانپزشکی دارند. مقدار وامی که این بانک ها برای خدمات دهان و دندان ارائه می کنند، مبالغ 10 تا 20 میلیون با سود 4 درصد و مدت بازپرداخت 12 ماهه است.

مدارک و مراحل دریافت وام دندانپزشکی از بانک های مهرایران و رسالت

تمامی فرآیند دریافت وام از این دو بانک در کلینیک انجام می شود. فقط کافیست با دردست داشتن شناسنامه و کارت ملی، کپی آنها، ضامن معتبر و رسمی، سیم کارت به نام خودتان، مدارک شغلی و یا گردش حساب سه ماهه به کلینیک مراجعه کنید. سپس هزینه های کامل درمان را به شما اطلاع می دهند. مدارک را تحویل داده و اجازه دهید اعتبارسنجی شود. در صورت تایید اعتبارسنجی، شما باید در بانک موردنظر بصورت آنلاین حساب باز کنید بعد کلینیک مدارکتان را به بانک می فرستد و در آخر پرونده پزشکی شما تشکیل می شود سپس همراه ضامن خود به کلینیک رفته و آن را دریافت کنید.

وام خدمات دندانپزشکی نئووام بهترین انتخاب برای شما

با توجه به هزینه های بالای دندانپزشکی و تعرفه های گزاف پزشکان متخصص دهان و دندان، وام فوری دندانپزشکی گزینه ی مناسبی است. دریافت وام بانکی و پرداخت هزینه های قسطی دندانپزشکی نیازمند ارائه ضامن، گردش حساب و محدودیت مبلغ وام است. همچنین مراجعه به کلینیک و تشکیل پرونده پزشکی نیز زمانبر و برای بسیاری از افراد خسته کننده است.

راه حل شما اینجاست. نئووام پلتفرم تامین مالی و ارائه وام و خدمات مختلفی است که شامل هزینه های دندانپزشکی هم می شود. اولین مزیت دریافت وام خدمات دندانپزشکی در نئووام آنلاین و قابل دسترسی بودن آن است. نئووام این شرایط را مهیا کرده تا افراد بدون سپری کردن تمام رفت و آمدهای بیهوده، بتوانند براحتی و سریع وام خود را دریافت کنند. همچنین با توجه به قابلیت دسترسی و آنلاین بودن نئووام، افراد در سراسر ایران می توانند وارد سایت شده و پس از پر کردن قسمت مربوطه اقدام به دریافت وام کنند.

بیشتر بدانید: چرا از نئووام وام بگیریم؟

مراحل ثبت درخواست وام دندانپزشکی در نئووام

برای دریافت وام دندانپزشکی از پلتفرم نئووام باید مراحل زیر را طی کنید.

  1. در اولین مرحله شما بایستی در پلتفرم نئووام ثبت نام کرده، شرایط را خوانده و تایید کنید.
  2. در مرحله بعد وارد صفحه ای می شوید که باید مبلغ درخواستی خود، نحوه و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید. سپس تعیین کنید این وام را برای چه امری درخواست می دهید. و در آخر مقدار سود ماهیانه که می توانید آن را به عهده بگیرید را مشخص کنید.
  3. مرحله بعد احراز هویت است. اطلاعات را درست و بدون خطا وارد کنید.
  4. مرحله بعد ایمیل، شماره موبایل و شماره ثابت خود را وارد کنید.
  5. مرحله بعد شماره شبا و شماره حساب تان را وارد کنید.
  6. در این مرحله اعتبارسنجی بانکی را انجام دهید.

سپس کارشناسان نئووام با بررسی موارد و شرایطی که ذکر کردید، درخواست شما را برای وام خدمات اقساطی دندانپزشکی تایید می کنند.

جمع بندی

همه ما دچار مشکلات دهان و دندان شدیم و می دانیم علاه بر رفت و آمدهای مکرر و زمانی که برای این کار صرف می کنیم، هزینه های بالای دندانپزشکی هم مشکل بزرگ دیگری است. خدمات دندانپزشکی از یک جرمگیری ساده گرفته تا جراحی های دندان همه هزینه های بالایی دارند که افراد بدون دریافت وام، مشکل است بتوانند از پس تمام هزینه درمان برآیند. پس اگر مدتی است که هزینه های دندانپزشکی خواب از سرتان پرانده، همین الان وارد پلتفرم نئووام شده و درخواست وام دندانپزشکی دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا