اخبار

نحوه دریافت وام تعمیر مسکن نئووام / سال 1403

وام تعمیر مسکن وامی است که بانک ها برای تعمیرات و بازسازی خانه در اختیار افراد قرار می دهند.

پس از چندسال زندگی در خانه کنونی تان شاید به فکر تعمیر و بازسازی آن بیافتید. البته به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که تعمیرات خانه بسیار حوصله سربر و پر هزینه است. اما اگر دلایل منطقی و روشنی از این کار دارید معطل نکنید و دست به اقدام بزنید.

ما در این وبلاگ نئووام دلایل تعمیرات مسکن، وام مسکن، بانک های وام دهنده، شرایط وام تعمیر مسکن و نیز دریافت وام تعمیر مسکن را برای شما شرح می دهیم.

بیشتر بخوانید: چرا دست به تعمیر خانه می زنیم؟

چرا دست به تعمیر خانه میزنیم؟

همه ما با تمام دشواری ها و مسائلی که تعمیرات خانه بدنبال دارد باز هم مایلیم برای زیباتر شدن و یا دلایل دیگر دستی به خانه مان زده و تغییرات خوشایندی در آن ایجاد کنیم.

راحتی بیشتر

منزل جایی برای آرامش و لذت بردن از تک تک لحظات زندگی است برای همین اولین علت تعمیرات می تواند رسیدن به راحتی یا زیبایی بیشتر خانه باشد. همینطور که گفتیم تعمیرات می تواند هزینه بر باشد اما بدانید راحتی و لذت شما بیشتر از اینها ارزش دارد.

ایمن کردن خانه

گاهی وقت ها خانه ما سال ساخت زیادی دارد و مجبوریم برای ایمنی آن هزینه کنیم. اینجا دیگر نمی توانیم حتی یک روز این کار را به تعویق بیاندازیم. مشکلات فرسودگی، نم زدگی و پوسیدگی، خرابی دیوارها و ستون، ترکیدگی لوله ها و موارد اینچنینی را باید سریع اقدام به بازسازی آن کرد.

قیمت بیشتر

بازسازی خانه بسیار بیشتر از تعمیرات آن بر خانه ارزش می گذارد. این کار ممکن است برای فروش خانه با قیمت بالاتر باشد چون اگر صاحب خانه قصد فروش داشته باشد خانه ی تمیز و بازسازی شده را بیار بهتر و با قیمت بالاتر می تواند بفروشد. درواقع هزینه بازسازی به خودش برمی گردد.

تغییر خانه به سبک جدید

خانه ای قدیمی و با مشکلات فنی ممکن است برای فروش و یا برای یک مهمانی چندان جالب نباشد. بروز کردن خانه با استفاده از سبک هایی که می توانید داخل نت مشاهده کنید می تواند کار جذابی باشد.

دریافت وام تعمیر مسکن از بانک

این روزها پرداخت هزینه ی بالای تعمیرات مسکن سبب شده تا بانک ها تسهیلاتی برای تعمیرات و بازسازی مسکن با نام وام جعاله یا تعمیرات مسکن در اختیار مردم قرار دهند که می تواند برای تعمیراتی مثل تغییرات در و پنجره، عوض کردن سیستم برقی و تهویه ولوله کشی باشد.

شرایط بانک ها برای ارائه وام تعمیر مسکن

اعطای وام جعاله یا تعمیرات مسکن از سوی بانک ها شرایط متفاوتی دارد که مطابق با تسهیلات و شرایط تعمیرات افراد است. شرایط کلی بانک ها برای ارائه وام تعمیرات مسکن بصورت زیر است:

  1.             نداشتن چک برگشتی
  2.             پرداخت ناقص وام قبلی از سوی افراد در بانک
  3.             تایید بانک در این خصوص که دریافت کننده وام باید بتواند بازپرداخت آن را تکمیل کند.
  4.             هر فرد نهایتا یک یا دوبار می تواند از این وام استفاده کند.
  5.             بانک ها ممکن است بخواهند حساب سپرده ای باز کرده تا در صورت نیاز وام به شما تعلق بگیرد.

مبلغ وام تعمیر مسکن در بانک های مختلف

مقدار مبلغ وامی که بانک ها برای تعمیرات و بازسازی منازل در اختیار افراد قرار می دهند متفاوت است. در ادامه شرایط اصلی هر بانک برای ارائه وام تعمیرات مسکن را می خوانید:

بانک گردشگری

بانک گردشگری 3 میلیارد را برای تعمیرات مسکن اختصاص داده است. سود این وام 18 درصد است و مدت بازپرداخت 36 ماهه می تواند آن را بازگرداند.

بانک رفاه

بانک رفاه مبلغ 200 میلیون را برای این کار درنظر گرفته است. البته از شرایط ویژه این بانک داشتن ضامن رسمی و حساب سپرده بانکی است. سود این وام 18 درصد و زمان بازپرداخت آن 48 ماهه است.

بانک سپه

این بانک 10 تا 50 میلیون را به وام تعمیرات مسکن اختصاص داده است و فرد با سود 18 درصد در مدت زمان 36 ماه می تواند آن را پرداخت کند. نداشتن چک برگشتی، داشتن ضامن معتبر و حساب سپرده بانکی از شرایط دریافت وام از این بانک است.

بانک ملی

شرایط دریافت وام از بانک ملی شبیه بانک سپه است. یعنی مبلغ 10 تا 50 میلیون با سود 18 درصد در اختیار شما قرار می گیرد که 36 ماه زمان دارید تا آن را پرداخت کنید.

بانک صادرات

بانک صادرات مبلغ 10 تا 200 میلیون برای این وام اختصاص داده که با سود 18 درصد و شرط عدم چک برگشتی و داشتن ضامن در اختیار واجدین شرایط قرار می گیرد.

بانک آینده

بانک آینده 10 میلیون برای این وام درنظر دارد و فرد با سود 18 درصد و دوره بازپرداخت 36 ماهه می تواند آن را پرداخت کند.

بانک مسکن

وام تعمیرات مسکن در این بانک مبلغ 130 میلیون با سود 11 تا 17 درصد است که شرط دریافت آن نداشتن چک برگشتی وضامن رسمی است.

همانطور که مشاهده کردید درخواست وام از بانک ها نیازمند شرایط دشواری است که فرد را به سختی می اندازد. ارائه ضامن رسمی و معتبر، ارائه سند ملک درصورت مبلغ زیاد و داشتن حساب سپرده بانکی و نداشتن بدهی و چک برگشتی از شرایط دریافت وام از سوی بانک ها هستند.

وام تعمیر مسکن در نئووام

ما در اینجا برای شما راه حلی داریم. پلتفرم تامین مالی نئووام می تواند بصورت کاملا آنلاین و بدون ضامن و یا شرایطی دشواری به شما وام تعمیر مسکن ارائه دهد. این پلتفرم قابلیت پیگیری آنلاین نیز دارد و در تمام ایران بصورت شبانه روز فعال است.

بیشتر بخوانید: چرا از نئووام وام بگیریم؟

مزایای دریافت وام از نئووام

مزیت دریافت وام خرید کالا در نئووام آنلاین و قابل دسترسی بودن آن است. نئووام این شرایط را مهیا کرده تا افراد بدون سپری کردن تمام رفت و آمدهای بیهوده، بتوانند براحتی و سریع وام خود را دریافت کنند. با توجه به قابلیت دسترسی و آنلاین بودن نئووام، افراد در سراسر ایران می توانند وارد سایت شده و پس از پر کردن قسمت مربوطه اقدام به دریافت وام کنند.

مراحل ثبت درخواست وام تعمیر مسکن در نئووام

برای دریافت وام از پلتفرم نئووام، مراحل زیر را باید طی کنید:

  1. در اولین مرحله شما بایستی در پلتفرم نئووام ثبت نام کرده، شرایط را خوانده و تایید کنید.
  2. در مرحله بعد وارد صفحه ای می شوید که باید مبلغ درخواستی خود، نحوه و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید. سپس تعیین کنید این وام را برای چه امری درخواست می دهید. و در آخر مقدار سود ماهیانه که می توانید آن را به عهده بگیرید را مشخص کنید.
  3. مرحله بعد احراز هویت است. اطلاعات را درست و بدون خطا وارد کنید.
  4. مرحله بعد ایمیل، شماره موبایل و شماره ثابت خود را وارد کنید.
  5. مرحله بعد شماره شبا و شماره حساب تان را وارد کنید.
  6. در این مرحله اعتبارسنجی بانکی را انجام دهید.

سپس کارشناسان نئووام با بررسی موارد و شرایطی که ذکر کردید، درخواست شما را برای دریافت وام تعمیر مسکن تایید می کنند.

جمع بندی

پرداخت هزینه های تعمیرات مسکن برای بسیاری افراد ممکن است دشوار باشد. این مشکل در نئووام کاملا حل شده است. پس دیگر نگران پرداخت هزینه های بازسازی منزل تان نباشید. همین الان وارد سایت شوید و براحتی درخواست وام تعمیر مسکن دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا