اخبار

اعطای وام کادر درمان توسط نئووام در سال 1403

وام کادر درمان از جمله وام های است که موردنیاز تمام افراد فعال در بیمارستان ها و محیط های درمانی می باشد.

همه ما می دانیم که وقتی مریض شدیم و به بیمارستان یا درمانگاه می رویم، رفتار و برخورد کادر درمان در پروسه درمانی ما بسیار موثر است. عدالت در وقت ویزیت، برخورد گرم و صمیمی و خنده رو بودن، صحبت و همدلی با بیمار، پیگیری مناسب از حال بیمار و احترام به شخصیت و بدن او از مواردی است که به بیمار انرژی خوبی داده و باعث بهبودی زودتر او می شود. جلب رضایت بیمار در این روند درمان او تاثیر خوبی دارد.

کادر درمان مثل پزشک، بهیار، پرستار و سرپرستار افرادی هستند که وجود و عملکرد آنها در درمان بیمار موثر است. در این مقاله نئووام قصد داریم درباره عملکرد کادر درمان در دوران کرونا، انواع وام کادر درمان، و وام نئووام برای کادر درمان و شرایط دریافت وام کادر درمان صحبت کنیم.

کادر درمان و کرونا

شیوع بیماری وحشتناکی که در پست های اینستاگرام در کشور چین می دیدیم باعث تعجب زیاد ما شده بود تا اینکه در اواخر بهمن سال 97 بود که وجود علائم کرونا در شهرهای قم و رشت دیده شد و همه ما را به وحشت انداخت. همه در خانه هایمان مانده بودیم و در اخبار می شنیدیم که مردم کشورمان چطور راحت کشته می شوند.

در این میان تنها گروه جان بر کفی که با تمام وجود در حال خدمت به بیماران بود کادر درمان بودند. کادر درمان با تمام سختی ها و ترس هایی که وجود داشت توانستند سربلند از این میدان بیرون بیایند. البته که جدای از خود کادر درمانی، خانواده های آنان نیز در دوران کرونا در معرض خطر بودند و بسیاری هم در این راه شهید شدند که باعث غم و اندوه زیاد ما شد.

اعطای وام کادر درمان

بسیاری از ما سلامت و زندگی امروزمان را مدیون این دسته افرادیم. شایسته نیست که کادر درمان بخاطر زحمات بسیارشان در زمان کرونا و قبل و بعد آن، در زمینه های مالی دچار مشکل باشند. به همین دلیل بانک ها و موسسات تسهیلات مناسبی بعنوان وام کادر درمان به منظور خرید و خدمات پرهزینه در نظر گرفته اند که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

بانک های ارائه دهنده وام کادر درمان

بانک های بسیاری هستند که این وام را با شرایط خاصی به کادر درمان اعطا می کنند.

بانک ملت

بانک ملت مبلغ 150 میلیون با سود 18 درصد و دوره بازپرداخت 60 ماهه وام کادر درمان ارائه می کند. دریافت این وام نیاز به معرفی دو ضامن رسمی به بانک دارد. برای دریافت این وام متقاضیان باید شناسنامه، کارت ملی، فیش حقوقی، گواهی کسر اقساط وام و یک معرفی نامه از مرکز درمانی که در آن مشغول فعالیت هستند ارائه دهند.

بانک آینده

بانک آینده با طرح فرشتگان تسهیلاتی را در اختیار کادر درمان قرار می دهد. مقدار وامی که این بانک در اختیار افراد قرار می دهد 20 میلیون است که با سود 15 درصد در مدت زمان12 تا 36 ماه فرصت دارید آن را پرداخت کنید. برای دریافت این وام باید حساب قرض الحسنه داشته و هیچگونه بدهی و چک برگشتی به بانک نداشته باشد.

بانک مهر ایران

بانک مهر ایران با اعطای وام از 10 تا 20 میلیون با سود 4 درصد، به کادر عزیز درمانی کشور کمک می کند تا بدون نگرانی خدمات و کالاهای مورنظر خود را تهیه کنند.

اما مقدار اندک وام های بانکی، سود بالا و شرایط دشوار دریافت آنها مثل داشتن تضامین رسمی و معتبر، حساب سپرده و نداشتن چک برگشتی و بدهکار بانکی بودن باعث شده بسیاری از افراد از گرفتن وام های بانکی منصرف شوند. همچنین مشاغل درمانی که تقریبا 24 ساعته در حال سرویس دهی به بیماران هستند وقت رفت وآمد به بانک برای دریافت وام را ندارند. راه حل دریافت وام از نئووام است.

وام نئووام

در اینجا مزایای دریافت وام بصورت مستقیم و آنلاین از نئووام را ارائه داده ایم:

اولین مزیت دریافت وام از نئووام آنلاین و قابل دسترسی بودن آن است. نئووام این شرایط را مهیا کرده تا افراد بدون سپری کردن تمام رفت و آمدهای بیهوده، بتوانند براحتی و سریع وام خود را دریافت کنند.

با توجه به قابلیت دسترسی و آنلاین بودن نئووام، افراد در سراسر ایران می توانند وارد سایت شده و پس از پر کردن قسمت مربوطه اقدام به دریافت وام کنند.

نکته بسیار مهم در خدمات نئووام این است که شما می توانید بدون هیچگونه ضامن و حساب سپرده و یا شرایط دشواری وام بگیرید.

شما برای دریافت وام بصورت آنلاین و خرید کالاهای مورد نیازتان، تنها نیاز به سفته دارید که در نئووام براحتی و بدون مراجعه به بانک ها می توانید وارد سایت شده، از برنامه های امن بانکی سفته الکترونیکی بخرید، امضای خودتان را روی آن ثبت کرده و داخل سایت بارگذاری کنید.

همچنین پلتفرم نئووام این امکان را در اختیار افراد قرار می دهد تا مبلغ 10 تا 100میلیون با سود 3 درصد و مدت بازپرداخت معین توسط خود افراد، بتوانند درخواست وام دهند.

چرا از نئووام وام بگیریم؟

            مراحل ثبت درخواست وام کادر درمان در نئووام

اگر شما هم جزو کادر درمان عزیز کشورمان هستید تنها با طی مراحل زیر می توانید از نئووام وام دریافت کنید:

  1. در اولین مرحله شما بایستی در پلتفرم نئووام ثبت نام کرده، شرایط را خوانده و تایید کنید.
  2. در مرحله بعد وارد صفحه ای می شوید که باید مبلغ درخواستی خود، نحوه و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید. سپس تعیین کنید این وام را برای چه امری (خدمات کسب و کار، پزشکی، خرید لوازم خانگی،اداری یا الکترونیکی، خرید وسایل نقلیه، تعمیرات مسکن و واحد اداری، کمک هزینه عروسی و خرید جهیزیه) درخواست می دهید. و در آخر مقدار سود ماهیانه که می توانید آن را به عهده بگیرید را مشخص کنید.
  3. مرحله بعد احراز هویت است. اطلاعات را درست و بدون خطا وارد کنید.
  4. مرحله بعد ایمیل، شماره موبایل و شماره ثابت خود را وارد کنید.
  5. مرحله بعد شماره شبا و شماره حساب تان را وارد کنید.
  6. در این مرحله اعتبارسنجی بانکی را انجام دهید.

سپس کارشناسان نئووام با بررسی موارد و شرایطی که ذکر کردید، درخواست شما را برای وام کادر درمان تایید می کنند.

جمع بندی

کادر درمان در همه جای دنیا زحمات فراوانی برای سلامتی بیماران متحمل می شوند. نئووام با شرایطی بسیار آسان، بدون ارائه ضامن و شرایط خاصی، تسهیلاتی را در اختیار این افراد قرار می دهد. پس اگر جزو کادر درمان هستید و نیاز به خدمات و یا کالایی پر هزینه دارید، همین حالا به سایت نئووام مراجعه کرده و درخواست وام کادر درمان را دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا