اخبار

وام بدون ضامن نئووام + شرایط دریافت وام آنلاین فوری

دریافت وام بدون ضامن بهترین گزینه برای افرادی است که نیاز به وام دارند ولی پیدا کردن ضامن رسمی و معتبر برایشان مشکل است. در این مقاله نئووام قصد داریم بررسی کنیم که چرا وام می گیریم، انواع وام های بانکی، وام بدون ضامن، شرایط ضامن بانکی، شرایط و مدارک موردنیاز برای دریافت وام بدون ضامن چیست و دریافت وام از نئووام چه شرایطی دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

چرا وام می گیریم؟

حتما شما هم تابحال وام بانکی گرفته اید و یا شنیدید که افراد نزدیکتان تان اقدام به دریافت وام برای خدمات مختلف کرده اند. این روزها با توجه به افزایش نرخ تورم در تمامی هزینه های زندگی، دریافت وام گزینه ی مناسبی است تا افراد بدون دشواری و سختی بتوانند از پس هزینه های خود برآیند.

در ادامه بخوانید: چرا وام می گیریم؟

وام بدون ضامن چیست؟

اکثر بانک ها معرفی ضامن را شرط مهم ارائه وام می دانند. از آنجاییکه پیدا کردن ضامن سخت ترین کار در مرحله دریافت وام است، بانک هایی وجود دارند که وام بدون ضامن در اختیار افراد قرار می دهند. این بانک ها شرایط دیگری مثل گردش حساب، میزان سپرده، سابقه اعتباری، چک و یا سفته را در نظر می گیرند.

پیدا کردن ضامن برای دریافت وام دغدغه بزرگ بسیاری مردم است چون بانک ها اولین شرط شان برای ارائه وام، معرفی یک ضامن معتبر و رسمی با کسر از حقوق است.

ضامن کیست؟

ضامن بانکی یعنی کسی توانایی مالی حمایت از وام گیرنده را دارد تا اقساط وام را به جای وام گیرنده پرداخت کند به همین دلیل خود را به بانک معرفی می کند تا با ارائه مدارک موردنیاز ضامن مالی شخص شود. ضمانت کننده تضمین می دهد تا در صورت عدم توانایی مالی وام گیرنده، تمام اقساط وام او را به بانک یا موسسه وام دهنده بپردازد.

دانستن این نکته حائز اهمیت است که ضامن به اندازه فرد وام گیرنده باید خود را مسئول بداند و در پرداخت تمامی بدهی های وام گیرنده او را یاری کند.

چه تعداد ضامن برای دریافت وام نیاز است؟

تعداد ضامن برای دریافت وام بستگی به مبلغ وام و شعبه وام دهنده دارد. بانک ها معمولا به ازای هر50 میلیون تومان یک ضامن، 100 میلیون تومان 2 ضامن و تا 300 میلیون تومان 3 ضامن از شما می خواهد.

شرایط ضامن بانکی

ضامن وام شرایطی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • ضامن باید 21 سال تمام داشته باشد.
  • بانک یا موسسه رتبه اعتباری خوبی برای او تشخیص دهد.
  • درآمد خوبی متناسب با مبلغ وام و اقساط آن داشته باشد.
  • بدهی به بانک نداشته باشد.
  • ثبات و پایداری مال و شغلی داشته باشد.

البته بانک های کمی نیز هستند که شرایط سخت تری برای ضامن درنظر می گیرند. مثلا اینکه ضامن باید تا 65 سال سن داشته باشد و در همان شعبه بانک وام دهنده حساب داشته باشد.

ضامن های مختلف بانکی

ارائه ضامن به بانک دارای شرایط مختلفی است. در ادامه بررسی می کنیم که بانک ها ضامن را با چه شرایطی قبول می کند.

ضامن با کسر از حقوق

ضامن ارائه شده به بانک باید حداکثر 65 سال داشته باشد و حقوقش 60 % اقساط وام را حمایت کند. مشاغل خصوصی نیز می توانند در صورت داشتن اعتبار حساب خوب و عدم بدهی به بانک ضامن کسر از حقوق باشند.

ضامن دارای پروانه کسب یا فعالیت

مشاغل آزاد،‌ کاسبان، پزشکان، مهندسان و تمامی افرادی‌که پروانه کسب دارند، جواز فعالیت خود را بعنوان ضمانت در اختیار بانک قرار می دهند.

مسدود کردن سپرده

از ضمانت هایی که بانک ها برای وام از افراد دریافت می کنند این است که درصدی از مبلغ حساب در بانک مسدود می شود و تا زمان تسویه اقساط نزد بانک باقی می ماند.

سند ملک

ارائه سند ملک (مسکونی، تجاری و یا اداری) برای دریافت وام هایی با مبلغ بالا از جمله ضمانت هایی است که بانک ها از افراد درخواست می کنند و تا حدود 70 % مبلغ وام را باید پوشش دهد.

شرایط بانک ها برای ارائه وام بدون ضامن

دریافت وام بدون ضامن از هر بانکی شرایط خاص خودش را دارد. در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

بانک ملی

وام بدون ضامن بانک ملی در سال ۱۴۰۲، 100 میلیون تومان است که سود 18 % دارد و دوره بازپرداخت آن 48 ماهه می باشد. وام بدون ضامن بانک ملی برای افرادی است که حقوق و مزایای آنها از این بانک پرداخت می شود. برای دریافت این وام باید رتبه A، B و Cاعتبارسنجی بانک را بگیرید.

بانک ملت

بانک ملت از طریق سامانه فرابانک ملت بصورت غیرحضوری وام 100 میلیون تومانی به به کارکنان و بازنشستگان و مستمری بگیران دولت می دهد. این وام نیازی به ضامن ندارد، سود 18 % و دوره بازپرداخت 48 ماهه دارد. برای دریافت این وام افراد نباید بدهی به بانک داشته باشند و بتوانند اثبات کنند توانایی پرداخت اقساط وام را دارا هستند. افراد تنها با ارائه گواهی کسر از حقوق، چک یا سفقه می توانند اقدام به دریافت وام کنند.

بانک کشاورزی

بانک کشاورزی به افرادی که حقوق بگیر این بانک هستند تا سقف 100 میلیون تومان وام بدون ضامن ارائه می کند. برای دریافت این وام باید رتبه A، B و Cاعتبارسنجی بانک را بگیرید. سود این وام 23 % دوره بازپرداخت 48 ماهه است. دریافت این وام نیاز به حساب سپرده قرض الحسنه دارد.

بانک رفاه

بانک رفاه به حقوق بگیران خود وام بدون ضامن تا سقف 100 میلیون تومان ارائه می کند. این وام سود 23 % و دوره بازپرداخت 48 ماهه دارد. برای دریافت این وام باید سپرده قرض الحسنه و رتبه اعتبارسنجی بالایی داشته باشید.

بانک تجارت

وام بدون ضامن بانک تجارت به مبلغ 100 میلیون تومان می باشد که در اختیار حقوق بگیران این بانک قرار می گیرد. سود این وام 23 % و دوره بازپرداخت 48 ماهه دارد. دریافت این وام نیاز به سپرده قرض الحسنه و رتبه اعتبارسنجی بالای دارد.

بانک مسکن

بانک مسکن اقدام به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن به افراد حقوق بگیر خود می کند. سود این وام 23 % و دوره بازپرداخت 48 ماهه دارد. دریافت این وام نیاز به اعتبارسنجی بانک مرکزی، نامه کسر از حقوق و حساب قرض الحسنه دارد.

وام بدون ضامن نئووام

نئووام پلتفرم آنلاین تامین مالی فرد به فرد است که بدون واسطه و مستقیم می توانید درخواست وام کنید. مزیت دیگر درخواست وام در نئووام این است که شما براحتی، بی دردسر و با حداقل ریسک ممکن می توانید بدون ضامن، حساب سپرده و حتی گردش مالی اقدام به درخواست وام کنید.

چرا از نئووام وام بگیریم؟

مزایای دریافت وام از نئووام

ارائه ضامن رسمی و معتبر و داشتن سپرده بانکی از شرایطی است که دریافت وام را برای افراد دشوار می کند. همچنین با توجه به شرایط دریافت وام های فیزیکی از بانک ها و مشکلاتی که در رفت و آمد و کاغذ بازی های اداری وجود دارد، بیشتر افراد مایل هستند بصورت آنلاین وام دریافت کنند.

دریافت وام از نئووام مزایای بسیاری دارد. برخلاف وام های بانکی، نئووام امکانی برای افراد فراهم آورده که بدون ضامن معتبر و داشتن حساب سپرده اقدام به دریافت وام کنند. نئووام یک پلتفرمی کم ریسک، پرسود، شرعی، مطمئن و کوتاه مدت است که در هر زمان و مکان قابل دسترسی بوده و امکان پیگیری شبانه روزی مجازی دارد.

مراحل ثبت درخواست وام بدون ضامن در نئووام

در پلتفرم نئووام مراحل زیر را طی کرده و درخواست وام بدون ضامن دهید.

  • در اولین مرحله شما بایستی در پلتفرم نئووام ثبت نام کرده، شرایط را خوانده و تایید کنید.
  • در مرحله بعد وارد صفحه ای می شوید که باید مبلغ درخواستی خود، نحوه و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید. سپس تعیین کنید این وام را برای چه امری درخواست می دهید. و در آخر مقدار سود ماهیانه که می توانید آن را به عهده بگیرید را مشخص کنید.
  • مرحله بعد احراز هویت است. اطلاعات را درست و بدون خطا وارد کنید.
  • مرحله بعد ایمیل، شماره موبایل و شماره ثابت خود را وارد کنید.
  • مرحله بعد شماره شبا و شماره حساب تان را وارد کنید.
  • در این مرحله اعتبارسنجی بانکی را انجام دهید.

سپس کارشناسان نئووام با بررسی موارد و شرایطی که ذکر کردید، درخواست شما را برای وام بدون ضامن تایید می کنند.

جمع بندی

دریافت وام بدون ضامن از بانک ها نیاز به ارائه ضامن و رفت و آمدهای اداری زیادی دارد که این مشکل در نئووام کامل حل شده است. پس اگر نیاز به وام بدون ضامن دارید از طریق پلتفرم نئووام اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا