اخبار

وام قالی بافی 1403 (نحوه و شرایط دریافت)

وام قالی بافی یکی از انواع وام‌های مالی است که برای افرادی که علاقه‌مند به تولید قالی یا فرش هستند، ارائه می‌شود. این نوع وام به افراد کمک می‌کند تا بتوانند هزینه‌های مربوط به تهیه مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز برای قالی‌بافی را تامین کنند. در این مقاله از نئووام قصد داریم اهمیت وام قالی بافی، مواد و لوازم موردنیاز این هنر، مراحل انجام هنر قالی بافی، بانک ها و موسسات ارائه‌دهنده این وام و وام قالی بافی نئووام را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره هنر زیبای قالی بافی

اهمیت وام قالی بافی

وام قالی بافی یکی از روش‌های مالی است که برای حمایت از صنعت قالی بافی و ترویج هنر قالی بافی در جوامع مختلف به کار می‌رود. این نوع وام‌ها به بافندگان و تولیدکنندگان قالی اعطا می‌شود تا بتوانند مواد اولیه، تجهیزات و سایر ابزارهای مورد نیاز برای تولید قالی را تهیه کنند و کسب و کار خود را گسترش دهند.

مواد موردنیاز قالی بافی

قالی بافی به مواد مختلفی نیاز دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • نخ چله
  • خامه
  • نخ پود
  • دار قالی
  • طرح و نقشه مورد نظر

ابزارهای موردنیاز قالی بافی

  • دار قالی (فلزی، چوبی، فندک دار یا بدون فندک، ثابت یا متحرک
  • قلاب بافت
  • سیخ پودکشی
  • شانه فرش
  • قیچی فرش

هزینه خرید لوازم و مواد قالی بافی

قالی بافی یکی از روش های کسب درآمد برای خانم های خانه دار و علاقه مند به فرش و صنایع دستی می باشد. امروزه این هنر شکل گسترده تری پیدا کرده و افراد علاقه مند به این حوزه مایلند با هنر قالی بافی درآمد خود را افزایش دهند. تامین هزینه‌ی ابزار و مواد قالی بافی دشوار است و دریافت تسهیلات در این حوزه می تواند کمکی عزیزان علاقه مند باشد.

بانک ها و موسسات ارائه دهنده وام قالی بافی

بانک‌ها و موسسات مالی مختلف در ایران امکان ارائه وام‌های قالی‌بافی را فراهم می‌کنند. بانک ملی ایران، بانک صادرات ایران، بانک توسعه صادرات ایران و بانک کشاورزی از جمله بانک‌هایی هستند که معمولاً وام‌های قالی‌بافی را ارائه می‌دهند و شرایط متفاوتی دارند.

دریافت وام‌ قالی بافی از بانک ها معمولاً شرایط خاصی دارد که مهم‌ترین شرایط آن‌ها عبارتند از:

  1. ارائه ضمانت‌نامه یا تضمین‌های مالی معتبر
  2. داشتن سوابق اعتباری قوی و بدون تاخیر در پرداخت اقساط یا وام‌های قبلی
  3. ارائه برنامه کسب و کار مستند و جزئیات دقیق از فرآیند تولید و بازاریابی محصولات
  4. تعهد به پرداخت اقساط به موقع و بدون تاخیر

وام نئووام

نئووام پلتفرم آنلاین تامین مالی فرد به فرد است که بدون واسطه و مستقیم می توانید درخواست وام دهید. با توجه به شرایط دریافت وام های فیزیکی از بانک ها و مشکلاتی که در رفت و آمد حضوری و کاغذ بازی های اداری وجود دارد، بیشتر افراد مایل هستند بصورت آنلاین وام دریافت کنند. در ادامه مزایای دریافت وام از نئووام را با هم بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید: چرا وام از نئووام بگیریم؟

مزایای دریافت وام از نئووام

مشکلات دریافت وام در نئووام کاملا حل شده است. اولین مزیت دریافت وام از این پلتفرم آنلاین بودن آن است که افراد می توانند وارد قسمت درخواست وام شده و پس از پر کردن اطلاعات مربوطه اقدام به دریافت وام کنند که در هر زمان و مکان قابل دسترسی می باشد. مزیت بعدی قابلیت پیگیری مجازی آن است که از بسیاری رفت و آمدهای بانکی بیهوده جلوگیری می کند. از دیگر مزایای مهم دریافت وام نئووام این است که بدون نیاز به ضامن رسمی و معتبر و حساب سپرده می توانید اقدام به دریافت وام کنید.

شما برای دریافت این وام، تنها نیاز به سفته دارید که در نئووام براحتی و بدون مراجعه به بانک ها می توانید وارد سایت شده، از برنامه های امن بانکی سفته الکترونیکی بخرید، امضای خودتان را روی آن ثبت کرده و داخل سایت بارگذاری کنید.

مراحل ثبت درخواست وام قالی بافی در نئووام

•        در اولین مرحله شما بایستی در پلتفرم نئووام ثبت نام کرده، شرایط را خوانده و تایید کنید.

•        در مرحله بعد وارد صفحه ای می شوید که باید مبلغ درخواستی خود، نحوه و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید. سپس تعیین کنید این وام را برای چه امری درخواست می دهید. و در آخر مقدار سود ماهیانه که می توانید آن را به عهده بگیرید را مشخص کنید.

•        مرحله بعد احراز هویت است. اطلاعات را درست و بدون خطا وارد کنید.

•        مرحله بعد ایمیل، شماره موبایل و شماره ثابت خود را وارد کنید.

•        مرحله بعد شماره شبا و شماره حساب تان را وارد کنید.

•        در این مرحله اعتبارسنجی بانکی را انجام دهید.

سپس کارشناسان نئووام با بررسی موارد و شرایطی که ذکر کردید، درخواست شما را برای دریافت وام قالی بافی تایید می کنند.

جمع بندی

وام قالی بافی به عنوان یک ابزار مالی مهم در توسعه صنعت قالی بافی و ارتقاء اقتصاد جوامع مختلف تلقی می‌شود. با توجه به اهمیت این نوع وام‌ها، تشویق و پشتیبانی از آنها توسط دولت‌ها و سازمان‌های مربوطه می‌تواند به رشد و پیشرفت این صنعت و افزایش تولید و اشتغال در این حوزه کمک کند. نئووام کار شما را در خرید و تهیه لوازم و مواد قالی بافی آسان تر می کند. پس همین الان وارد پلتفرم شده و درخواست وام قالی بافی دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا