اخبار

وام موتور/خرید موتورسیکلت اقساطی (فوری و بدون ضامن)

وام موتور و خرید اقساطی آن راهکار خوبی برای افرادی است که نیاز به وسیله نقلیه موتوری دارند. انتخاب و خرید یک موتور مناسب کار بسیار سختی است. از مدل موتور گرفته تا کاربرد و دیگر امکانات آن، خریدار را گیج می کند. در این وبلاگ از نئووام قصد داریم نکات خرید موتورسیکلت، وام خرید موتورسیکلت، وام بانکی خرید موتور و وام نئووام برای خرید موتورسیکلت اقساطی را برایتان توضیح دهیم.

خرید موتورسیکلت

این روزها با توجه به تعداد زیاد ماشین ها در خیابان ها و ترافیک طولانی که وجود دارد، استفاده از موتورسیکلت برای رفت و آمد بسیار آسان است. از این گذشته افزایش مشاغلی مثل اسنپ موتوری و پیک ها باعث شده تا افراد جویای کار موتورسیکلت را بعنوان وسیله‌ی کار خود تهیه کنند.

نکات خرید موتورسیکلت

خرید موتورسیکلت موارد و نکات مهمی دارد که با رعایت آنها انتخاب خوبی خواهید داشت. در ادامه به نکات خرید موتورسیکلت بطور کامل اشاره می کنیم:

انتخاب مدل موتور

مهم ترین موردی که باید در خرید موتورسیکلت به آن توجه کنید مدل آن است. امروزه مدل های زیاد و متنوعی از موتور در بازار موجود است. مثلا موتورهایی هستند که برای کارهای سرعتی مناسب بوده و یا مدل هایی وجود دارند که مخصوص رفت و آمدهای شهری هستند.

شاسی موتور

بعد از انتخاب مدل، توجه به شاسی موتور از نکات مهم در خرید یک موتورسیکلت است. شاسی و سیستم تعلیق در هدایت درست و پایداری موتور نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.

وزن موتور

وزن موتورسیکلت در حفظ تعادل آن بسیار مهم است. اگر لاغراندام هستید و کنترل موتور برایتان دشوار است، حتما باید به این نکته دقت کنید که اگر موتوری سنگین وزن را برانید مطمئنا زیاد برایتان راحت نیست.

قدرت موتور

هرچه قدرت موتور بالاتر باشد، عملکرد بهتری دارد. ارزیابی قدرت موتور و تطبیق آن با هدف خریدتان می تواند کار شما را راحت تر کند.

ترمز موتور

عملکرد ترمز موتور نکته دیگری است که باید در خرید موتورسیکلت به آن دقت کنید. سعی کنید موتورهایی با عملکرد مناسب ترمز انتخاب کنید.

بررسی مصرف و هزینه سوخت موتور

مصرف سوخت موتور از عواملی است که باید قبل از خرید موتور بررسی کنید. همچنین اطلاع از هزینه های موتور می تواند تاثیر مهمی در مدیریت مالی تان داشته باشد.

هزینه خرید موتور

هزینه ی خرید موتورسیکلت براساس مدل و شرایط آن بسیار مهم است. همچنین هزینه تعمیرات موتور در آینده نیز اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید موتورسیکلت

وام خرید موتور

شما برای خرید موتورسیکلت موردعلاقه تان می توانید از بانک ها درخواست وام موتور کنید. شرایط کلی بانک ها برای ارائه وام، دریافت ضامن معتبر و رسمی، گردش مالی مناسب و رتبه اعتباری بالاست. اگر دریافت وام از بانک ها و رفت و آمدهای اداری برایتان دشوار است، ادامه مقاله رابخوانید.

وام نئووام

نئووام پلتفرم آنلاین تامین مالی فرد به فرد است که بدون واسطه و مستقیم می توانید درخواست وام دهید. با توجه به شرایط دریافت وام های فیزیکی از بانک ها و مشکلاتی که در رفت و آمد حضوری و کاغذ بازی های اداری وجود دارد، بیشتر افراد مایل هستند بصورت آنلاین وام دریافت کنند. در ادامه مزایای دریافت وام از نئووام را با هم بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید: چرا وام از نئووام بگیریم؟

مزایای دریافت وام موتور از نئووام

مشکلات دریافت وام در نئووام کاملا حل شده است. اولین مزیت دریافت وام از این پلتفرم آنلاین بودن آن است که افراد می توانند وارد قسمت درخواست وام شده و پس از پر کردن اطلاعات مربوطه اقدام به دریافت وام کنند که در هر زمان و مکان قابل دسترسی می باشد. مزیت بعدی قابلیت پیگیری مجازی آن است که از بسیاری رفت و آمدهای بانکی بیهوده جلوگیری می کند. از دیگر مزایای مهم دریافت وام نئووام این است که بدون نیاز به ضامن رسمی و معتبر و حساب سپرده می توانید اقدام به دریافت وام کنید.

شما برای دریافت این وام، تنها نیاز به سفته دارید که در نئووام براحتی و بدون مراجعه به بانک ها می توانید وارد سایت شده، از برنامه های امن بانکی سفته الکترونیکی بخرید، امضای خودتان را روی آن ثبت کرده و داخل سایت بارگذاری کنید.

مراحل ثبت درخواست وام موتور در نئووام

در پلتفرم نئووام مراحل زیر را طی کرده و وام خود را طی کنید و درخواست وام موتور دهید:

•        در اولین مرحله شما بایستی در پلتفرم نئووام ثبت نام کرده، شرایط را خوانده و تایید کنید.

•        در مرحله بعد وارد صفحه ای می شوید که باید مبلغ درخواستی خود، نحوه و مدت زمان بازپرداخت را مشخص کنید. سپس تعیین کنید این وام را برای چه امری درخواست می دهید. و در آخر مقدار سود ماهیانه که می توانید آن را به عهده بگیرید را مشخص کنید.

•        مرحله بعد احراز هویت است. اطلاعات را درست و بدون خطا وارد کنید.

•        مرحله بعد ایمیل، شماره موبایل و شماره ثابت خود را وارد کنید.

•        مرحله بعد شماره شبا و شماره حساب تان را وارد کنید.

•        در این مرحله اعتبارسنجی بانکی را انجام دهید.

سپس کارشناسان نئووام با بررسی موارد و شرایطی که ذکر کردید، درخواست شما را برای دریافت وام موتور تایید می کنند.

جمع بندی

داشتن موتور برای افرادی که شغل پیک هستند و یا از شلوغی و ترافیک بیزارند بسصیار مناسب است. البته یادتان باشد نکات ایمنی را هنگام استفاه از موتور رعایت کنید. همچنین موتورسیکلت وسیله نقلیه ای است که راندن آن راحت تر از ماشین است و هزینه ای مناسب تر دارد.

پس همین الان وارد پلتفرم شده و درخواست وام موتور دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا