اخبار

لیست صندوق های سرمایه گذاری/ بهترین صندوق سرمایه گذاری کدام است؟

صندوق های سرمایه گذاری مختص افرادی است که اطلاعات کاملی درباره سرمایه گذاری ندارند و دارایی و سرمایه خود را در این صندوق ها قرار می دهند تا مشاورین مالی بتوانند به آنها کمک کنند. در این مقاله از نئووام به بررسی مواردی چون صندوق های سرمایه گذاری و انواع آنها، انواع، مزایا و معایب صندوق های سرمایه گذاری و سرمایه گذاری در نئووام می پردازیم.

صندوق های سرمایه گذاری چیست؟

صندوق های سرمایه گذاری که زیرنظر سازمان بورس و اوراق بهادار هستند، تمام سرمایه افراد را در معاملات قرار می دهند و سود حاصل از آن را برایشان ارسال می کنند. افراد با هر مقدار پول و دارایی که دارند می توانند اقدام به سرمایه گذاری کنند اما ممکن است دانش و مهارت لازم برای این کار را نداشته باشند. صندوق های سرمایه گذاری واسطه ای هستند تا افراد بدون نیاز به دانشی خاص سود سرمایه خود را دریافت کنند.

انواع صندوق های سرمایه گذاری

انواع صندوق های سرمایه گذاری

صندوق‌های سرمایه‌گذاری انواع مختلفی دارند. با مطالعه دقیق صندوق ها، اطلاعات کاملی راجع به میزان عملکرد، ریسک و نوع سرمایه گذاری هرکدام بدست آورید.

صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت

صندوق های درآمد ثابت حدود 90 درصد سرمایه افراد را در سپرده های بانکی، اوراق مشارکت و درصد کمی هم در بورس سرمایه گذاری می کنند و سود حاصل از این فعالیت ها ماهیانه به حساب افراد واریز می شود. سرمایه گذاری در این شرکت ها مختص افرادی است که ریسک کمی در سرمایه گذاری و سود بالایی نسبت به سپرده بانکی خود می خواهند.

صندوق سرمایه گذاری سهام

صندوق های سرمایه گذاری سهامی  ۷۰ درصد از دارایی خود را به سهام بورس اختصاص می دهند. باقی سرمایه نیز در منابع دیگر سرمایه گذاری می شود. این نوع صندوق های ریسک و سود بالای نیز به همراه دارند.

صندوق سرمایه گذاری مختلط

سرمایه گذاری در این صندوق ریسک متعادلی دارد و حدود 60 درصد از منابع در سهام و مابقی در اوراق درآمد ثابت سرمایه گذاری می شود. نکته مهم این است که این صندوق پرداخت ماهیانه سود ندارد.

صندوق سرمایه‌ گذاری اهرمی

در این صندوق از روش هرم مالی برای دریافت سود و عملکرد استفاده می شود. یعنی قسمت زیادی از سرمایه به خرید سهام اختصاص می یابد و هرم مالی امکان پرداخت سودی چندبرابر را برای افراد بدنبال دارد.

مزایا و معایب صندوق سرمایه گذاری

صندوق‌های سرمایه‌گذاری مزایا و معایب زیادی دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

مزایا

  1. سرمایه گذاری آسان و تضمینی
  2. تیم حرفه ای متخصصین مالی
  3. امکان نقدشوندگی
  4. عملکرد روشن

معایب

  1. سرمایه گذاری با واسطه و عدم امکان نظارتی بر روند سرمایه گذاری
  2. وجود محدودیت در امر معاملات
  3. پرداخت هزینه های بالایی صندوق

سرمایه گذاری در نئووام

نئووام اولین پلتفرم تامین مالی فرد به فرد (P2P) در ایران است که زیرنظر شرکت توسعه نوآوری و فناوری تدبیر سینا می باشد. روش فرد به فرد یعنی وام دهنده و وام گیرنده بصورت آنلاین، مستقیم و بدون واسطه به هم متصل  شده و تبادلات و تامین های مالی انجام دهند.

پلتفرم نئووام نیازهای مالی را با شیوه‌ی نوین فرد به فرد پاسخ می دهد. یعنی درخواست سرمایه و تامین سرمایه بدون واسطه و بسیار راحت انجام می‌شود. نکته مهم این است که شرکت تدبیرسینا اصل سرمایه شما را در این مسیر تضمین می‌کند.

نئووام و مزیت سرمایه گذاری

پلتفرم نئووام هم برای وام گیرنده و هم وام دهنده مزیت ها بسیاری دارد. مزایای سرمایه گذاری و وام دهنده بصورت زیر توضیح داده شده است:

  • سود مناسب و شرعی
  • عملکرد بهتر و بیشتر نسبت به سرمایه گذاری های سنتی
  • تنوع پروژه های سرمایه گذاری
  • امنیت بالا برای سرمایه گذاری
  • ریسک معقول نسبت به بازار سهام
  • مدیریت سرمایه گذاری بدون نیاز به دانش خاص و پیچیده‌ی سرمایه گذاری
  • تضمین اصل سرمایه توسط شرکت توسعه نوآوری و فناوری تدبیرسینا
  • سود بالاتر نسبت به بانک ها و صندوق های درآمد ثابت

دلیل موفقیت نئووام چیست؟

نئووام توانسته در مدتی کوتاه نظر بسیاری افراد را به خود جلب کند. این پلتفرم به علت استفاده‌ی آسان و سریع موردپسند سرمایه گذاران و دریافت‌کنندگان وام قرار گرفته است. نئووام دید روشنی به توسعه اقتصادی کشور دارد و بازدهی و عملکرد مثبت آن نیز نشات گرفته از همین موضوع است.

شرایط سرمایه گذاری در نئووام

شرایط سرمایه گذاری در پلتفرم نئووام از چند جهت قابل بررسی است.

  1. دوره تقسیم سود بصورت ماهانه می باشد که در تاریخ شروع سرمایه گذاری به حساب شما واریز می شود.
  2. مبالغی که تا امروز در نئووام سرمایه گذاری شده 30,000,000,000 ریال است.
  3. کارمزدی که نئووام برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران, از سود آنها دریافت میکند 10 % می‌باشد.
  4. میزان ریسک برای سرمایه گذاری در نئووام بسیار پایین اسـت.
  5. در پلتفرم نئووام روزانه طرح های تامین سرمایه زیادی اضافه می شوند که می توانید از بین آنها طرح موردنظر خود را پیدا کرده و روی آن سرمایه گذاری کنید.

انواع طرح ها و درخواست های سرمایه گذاری در نئووام

مراحل سرمایه گذاری در نئووام

در اینجا مراحل انجام سرمایه گذاری در نئووام کامل توضیح داده شده است:

  1. ابتدا وارد پلتفرم نئووام شده، شماره همراه و نام خود را وارد کنید و با تیک قبول قوانین و ارسال کد پیامک شده، وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. در منو سمت راست گزینه تامین مالی را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد کنید. پس از احراز هویت و انتخاب طرح موردنظرتان با مبلغ و میزان سود و مدت بازپرداخت، اقدام به تامین مالی آن کنید.
  3. در این مرحله قرارداد بصورت غیرحضوری و دیجیتالی امضا می شود.
  4. مرحله بعد سرمایه گذار اقدام به واریز وجه موردنظر می کند.
  5. و مرحله آخر طبق نوع درخواستتان، اصل و سود اقساط دریافت می‌شود.

جمع بندی

سرمایه گذاری در نئووام بی شک بهترین راهکار است. سرمایه گذاری در این پلتفرم سه دلیل اصلی دارد: اول اینکه با هر مقدار پول و سرمایه می توان اقدام به سرمایه گذاری کرد، دوم اینکه ریسک این مدل سرمایه گذاری بسیار اندک است و سوم اینکه سود سرمایه گذاری در همان تاریخ شروع برای شما واریز می شود.

پس منتظر چه هستید؟ همین حالا برای سرمایه گذاری در نئووام اقدام کنید.

سرمایه گذاری در نئووام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا