اخبار

چگونه سرمایه گذاری برتر شویم؟

سرمایه گذاری برتر یعنی بتوانید بیشترین سود و کم ترین ریسک را از منبع موردنظر دریافت کنید. بهتر است منبع سرمایه گذاری، طرح ها و درخواست های متفاوتی پیش روی شما قرار دهد تا بتوانید برترین آن را را انتخاب کنید. از این گذشته شما باید از حفظ سرمایه اصلی خود مطمئن باشید و محل سرمایه گذاری بتواند اصل سرمایه شما را تضمین کند. در این مقاله از نئووام با هم به بررسی مزایای سرمایه گذاری، موارد و نکات سرمایه گذاری برتر، استراتژی و روش های دستیابی به سرمایه گذاری برتر و سرمایه گذاری در نئووام خواهیم پرداخت. پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری و انواع آن در ایران و جهان

سرمایه گذاری چه مزایایی دارد؟

سرمایه گذاری انواع مختلفی دارد و بدون شک شامل مزایای بسیاری است که به موارد آن اشاره می کنیم:

  • جلوگیری از تهدید مشکلات اقتصادی
  • رسیدن به امنیت مالی
  • رشد و پیشرفت مالی
  • افزایش ثروت و دارایی
  • حفظ ارزش پول
  • اختصاص سرمایه در مسیرهای اقتصادی و تجاری و تولیدی و غیره.

سرمایه گذاری برتر

واژه سرمایه گذاری برتر نوعی سرمایه گذاری است که با رعایت اصول و نکات مهم و با قبول ریسک موجود بالاترین سود را از منبع خود دریافت می کند. برتری به معنای این نیست که بدون درنگ از سرمایه تان سود دریافت کنید. بلکه بیشتر با مفهوم اعتبار و بزرگی مرتبط است. مثلا سرمایه گذاری در یک پروژه کلان شاید بلافاصله به پول نرسد اما اعتبار شما را بالا برده و تبدیل به یک سرمایه گذار برتر می شوید.

استراتژی دستیابی به سرمایه گذاری برتر

سرمایه گذاری برتر یعنی بکار بستن مواردی که بتوان به موفقیت بالا در این مسیر رسید. تعیین استراتژی سرمایه گذاری یعنی روشی بکار ببریم که تمام اصول و موارد میزان سرمایه، پیش بینی مالی، مقدار ریسک موجود و موفقیت نهایی را در بر می گیرد.

تعیین استراتژی سرمایه گذاری برتر چه مزایایی دارد؟

مشخص کردن استراتژی در قدم اول، ریسک سرمایه گذاری را کاهش می دهد. با تعیین راهکار مناسب می توان با هر مقدار سرمایه ای که موجود دارید سرمایه گذاری کنید. البته یادتان باشد حتما سود کردن به سود کردن در زمان کوتاه ارجحیت دارد.

بهترین سرمایه گذاری با نئووام

نئووام اولین پلتفرم تامین مالی فرد به فرد (P2P) در ایران است که زیرنظر شرکت توسعه نوآوری و فناوری تدبیر سینا می باشد. روش فرد به فرد یعنی وام دهنده و وام گیرنده بصورت آنلاین، مستقیم و بدون واسطه به هم متصل  شده و تبادلات و تامین های مالی انجام دهند.

پلتفرم نئووام نیازهای مالی را با شیوه‌ی نوین فرد به فرد پاسخ می دهد. یعنی درخواست سرمایه و تامین سرمایه بدون واسطه و بسیار راحت انجام می‌شود. نکته مهم این است که شرکت تدبیرسینا اصل سرمایه شما را در این مسیر تضمین می‌کند.

نئووام و مزیت سرمایه گذاری

پلتفرم نئووام هم برای وام گیرنده و هم وام دهنده مزیت های بسیاری دارد. مزایای سرمایه گذاری و وام دهنده بصورت زیر توضیح داده شده است:

  • سود مناسب و شرعی
  • عملکرد بهتر و بیشتر نسبت به سرمایه گذاری های سنتی
  • تنوع پروژه های سرمایه گذاری
  • امنیت بالا برای سرمایه گذاری
  • ریسک معقول نسبت به بازار سهام
  • مدیریت سرمایه گذاری بدون نیاز به دانش خاص و پیچیده‌ی سرمایه گذاری
  • تضمین اصل سرمایه توسط شرکت توسعه نوآوری و فناوری تدبیرسینا
  • سود بالاتر نسبت به بانک ها و صندوق های درآمد ثابت

دلیل موفقیت نئووام چیست؟

نئووام توانسته در مدتی کوتاه نظر بسیاری افراد را به خود جلب کند. این پلتفرم به علت استفاده‌ی آسان و سریع موردپسند سرمایه گذاران و دریافت‌کنندگان وام قرار گرفته است. نئووام دید روشنی به توسعه اقتصادی کشور دارد و بازدهی و عملکرد مثبت آن نیز نشات گرفته از همین موضوع است.

شرایط سرمایه گذاری در نئووام

شرایط سرمایه گذاری در پلتفرم نئووام از چند جهت قابل بررسی است.

  1. دوره تقسیم سود بصورت ماهانه می باشد که در تاریخ شروع سرمایه گذاری به حساب شما واریز می شود.
  2. مبالغی که تا امروز در نئووام سرمایه گذاری شده 30,000,000,000 ریال است.
  3. کارمزدی که نئووام برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران, از سود آنها دریافت میکند 10 % می‌باشد.
  4. میزان ریسک برای سرمایه گذاری در نئووام بسیار پایین اسـت.
  5. در پلتفرم نئووام روزانه طرح های تامین سرمایه زیادی اضافه می شوند که می توانید از بین آنها طرح موردنظر خود را پیدا کرده و روی آن سرمایه گذاری کنید.

مشاهده طرح های سرمایه گذاری در نئووام

مراحل سرمایه گذاری در نئووام

در اینجا مراحل انجام سرمایه گذاری در نئووام کامل توضیح داده شده است:

  1. ابتدا وارد پلتفرم نئووام شده، شماره همراه و نام خود را وارد کنید و با تیک قبول قوانین و ارسال کد پیامک شده، وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. در منو سمت راست گزینه تامین مالی را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد کنید. پس از احراز هویت و انتخاب طرح موردنظرتان با مبلغ و میزان سود و مدت بازپرداخت، اقدام به تامین مالی آن کنید.
  3. در این مرحله قرارداد بصورت غیرحضوری و دیجیتالی امضا می شود.
  4. مرحله بعد سرمایه گذار اقدام به واریز وجه موردنظر می کند.
  5. و مرحله آخر طبق نوع درخواستتان، اصل و سود اقساط دریافت می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله بررسی کردیم که سرمایه گذاری برتر یعنی رعایت نکات و اصولی که ما را تضمینی به سود می رساند. استراتژی ها و مواردی وجود دارد که چالش ها و ریسک تمام سرمایه گذاری ها را شناخته و برآنها مسلط شوید. سرمایه گذاری در نئووام سه مزیت برتر دارد: اول اینکه با هر مقدار پول می توان اقدام به سرمایه گذاری کرد، دوم اینکه ریسک این مدل سرمایه گذاری بسیار اندک است و سوم اینکه سود سرمایه گذری در همان تاریخ شروع برای شما واریز می شود.

پس منتظر چه هستید؟ همین حالا برای سرمایه گذاری برتر در نئووام اقدام کنید.

سرمایه گذاری برتر در نئووام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا