اخبار

بهترین سرمایه گذاری در ایران (سال 1403)، ریسک کم و سود بالا

افراد می پرسند بهترین سرمایه گذاری چیست؟ یا چگونه می توان سرمایه گذاری بدون ریسک و با سود بالا انجام داد؟ اینها سوالاتی است که در ابتدای کار به ذهن افراد می رسد. اکنون در این مقاله از نئووام می خواهیم سرمایه گذاری، مزایا و اهمیت آن، انواع سرمایه گذاری در ایران و بهترین سرمایه گذاری با ریسک کم و سود پایین را توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری به معنای خرید چیزی به امید افزایش قیمت آن در آینده می باشد. دانش و مهارت بالا، صبر و تحمل و ریسک پذیری لازمه رسیدن به بهترین سرمایه گذاری است. در ابتدای کار مشخص کردن هدف تان از سرمایه گذاری، منابع مالی موردنیاز و اطلاع از هزینه های پیش رو بسیار اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری چه مزایایی در بر دارد؟

سرمایه گذاری انواع مختلفی دارد و بدون شک شامل مزایای بسیاری است که به موارد آن اشاره می کنیم:

  • جلوگیری از تهدید مشکلات اقتصادی
  • رسیدن به امنیت مالی
  • رشد و پیشرفت مالی
  • افزایش ثروت و دارایی
  • حفظ ارزش پول
  • اختصاص سرمایه در مسیرهای اقتصادی و تجاری و تولیدی وغیره.

اهمیت سرمایه گذاری

سرمایه گذاری به معنای صرف هزینه ای برای دریافت سود بیشتر در زمان آینده می باشد. سرمایه گذاری باعث جلوگیری از چالش های اقتصادی شده و تامین مالی خوبی برای فرد سرمایه گذار فرهم می کند. در ادامه به برخی اهمیت سرمایه گذاری اشاره می کنیم:

امنیت مالی و اقتصادی

سرمایه گذاری باعث می شود تا افراد با پیش بینی نیاز خود از آینده سرمایه خود را صرف منابع درست و مناسبی کنند تا دچار مشکلات مالی نشوند.

پیشرفت مالی

اگر شما تامین مالی خوبی برای آینده خود و فرزندانتان دارید باز هم ممکن است بخواهید سرمایه و دارایی خود را رشد داده و بهبود ببخشید.

تضمین آینده مالی

سرمایه گذاری آینده شما و خانواده تان را تضمین می کند و شما را از ریسک ها و تهدیدهای تورم و مشکلات اقتصادی و نوسانات بازار مصون نگه می دارد.

اهداف سرمایه گذاری

تعیین هدف در امر سرمایه گذاری، قدمی بسیار مهم و آیده ساز است. سرمایه گذاری اهداف متفاوتی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

رسیدن به امنیت مالی

مهم ترین هدف سرمایه گذاران از سرمایه گذاری رسیدن به امنیت مالی است. اقتصاد با تمام تغییرات و نوساناتی که دارد ممکن است دارایی و سرمایه افراد را به خطر بیندازید از اینرو افراد برای جلوگیری از تهدیدهای مالی، حفظ دارایی های موجود و سود بیشتر در آینده اقدام به سرمایه گذاری می کنند.

رشد مالی

بسیاری از افراد مایلند در مسائل مالی پیشرفت کنند و دارایی خود را افزایش دهند. این افراد دوست ندارند مال خود را انباشته کنند که نه سودی داشته باشد و هم مجبور باشند مالیات این اموال را بپردازند.

معافیت مالیاتی

سرمایه گذاران ممکن است بدلیل معافیت از پرداخت مالیات اقدام به سرمایه گذاری کنند. آنها اموال خود را به منابع مختلف اختصاص می دهند تا هم سود آن را دریافت کنند و هم اموال اندوخته یکجا نداشته باشند.

تامین مالی در آینده

افراد گاهی برای افزایش ثروت در دوران پیری و بازنشستگی سرمایه گذاری می کنند. هنگامیکه افراد به میانسالی می رسند، دوست دارند از نظر مالی برای خود و فرزندانشان کم و کسری نداشته باشند به همین دلیل سعی می کنند با نگاه روشنی به آینده، برای تامین مالی افراد خانواده تلاش کنند.

بهترین سرمایه گذاری با ریسک کم و سود بالا

انتخاب بهترین سرمایه گذاری که بتوانید بیشترین سود را از آن دریافت کنید و ریسک کمی هم داشته باشد زیاد دشوار نیست. بهتر است سرمایه گذاری طرح ها و درخواست های متفاوتی پیش روی شما قرار دهد تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. از این گذشته شما باید از حفظ سرمایه اصلی خود مطمئن باشید و محل سرمایه گذاری باید بتواند اصل سرمایه شما را تضمین کند.

بهترین سرمایه گذاری با نئووام

نئووام اولین پلتفرم تامین مالی فرد به فرد (P2P) در ایران است که زیرنظر شرکت توسعه نوآوری و فناوری تدبیر سینا می باشد. روش فرد به فرد یعنی وام دهنده و وام گیرنده بصورت آنلاین، مستقیم و بدون واسطه به هم متصل  شده و تبادلات و تامین های مالی انجام دهند.

پلتفرم نئووام نیازهای مالی را با شیوه‌ی نوین فرد به فرد پاسخ می دهد. یعنی درخواست سرمایه و تامین سرمایه بدون واسطه و بسیار راحت انجام می‌شود. نکته مهم این است که شرکت تدبیرسینا اصل سرمایه شما را در این مسیر تضمین می‌کند.

نئووام و مزیت سرمایه گذاری

پلتفرم نئووام هم برای وام گیرنده و هم وام دهنده مزیت های بسیاری دارد. مزایای سرمایه گذاری و وام دهنده بصورت زیر توضیح داده شده است:

  • سود مناسب و شرعی
  • عملکرد بهتر و بیشتر نسبت به سرمایه گذاری های سنتی
  • تنوع پروژه های سرمایه گذاری
  • امنیت بالا برای سرمایه گذاری
  • ریسک معقول نسبت به بازار سهام
  • مدیریت سرمایه گذاری بدون نیاز به دانش خاص و پیچیده‌ی سرمایه گذاری
  • تضمین اصل سرمایه توسط شرکت توسعه نوآوری و فناوری تدبیرسینا
  • سود بالاتر نسبت به بانک ها و صندوق های درآمد ثابت

دلیل موفقیت نئووام چیست؟

نئووام توانسته در مدتی کوتاه نظر بسیاری افراد را به خود جلب کند. این پلتفرم به علت استفاده‌ی آسان و سریع موردپسند سرمایه گذاران و دریافت‌کنندگان وام قرار گرفته است. نئووام دید روشنی به توسعه اقتصادی کشور دارد و بازدهی و عملکرد مثبت آن نیز نشات گرفته از همین موضوع است.

شرایط سرمایه گذاری در نئووام

شرایط سرمایه گذاری در پلتفرم نئووام از چند جهت قابل بررسی است.

  1. دوره تقسیم سود بصورت ماهانه می باشد که در تاریخ شروع سرمایه گذاری به حساب شما واریز می شود.
  2. مبالغی که تا امروز در نئووام سرمایه گذاری شده 30,000,000,000 ریال است.
  3. کارمزدی که نئووام برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران, از سود آنها دریافت میکند 10 % می‌باشد.
  4. میزان ریسک برای سرمایه گذاری در نئووام بسیار پایین اسـت.
  5. در پلتفرم نئووام روزانه طرح های تامین سرمایه زیادی اضافه می شوند که می توانید از بین آنها طرح موردنظر خود را پیدا کرده و روی آن سرمایه گذاری کنید.

مشاهده طرح های سرمایه گذاری در نئووام

مراحل سرمایه گذاری در نئووام

در اینجا مراحل انجام سرمایه گذاری در نئووام کامل توضیح داده شده است:

  1. ابتدا وارد پلتفرم نئووام شده، شماره همراه و نام خود را وارد کنید و با تیک قبول قوانین و ارسال کد پیامک شده، وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. در منو سمت راست گزینه تامین مالی را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد کنید. پس از احراز هویت و انتخاب طرح موردنظرتان با مبلغ و میزان سود و مدت بازپرداخت، اقدام به تامین مالی آن کنید.
  3. در این مرحله قرارداد بصورت غیرحضوری و دیجیتالی امضا می شود.
  4. مرحله بعد سرمایه گذار اقدام به واریز وجه موردنظر می کند.
  5. و مرحله آخر طبق نوع درخواستتان، اصل و سود اقساط دریافت می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله بررسی کردیم که بهترین سرمایه گذاری چه روشی است و هر نوع سرمایه گذاری با ریسک و چالش هایی همراه است. اکنون نئووام راه حلی برای تمام مشکلات و ریسک های سرمایه گذاری پیش روی شما قرار می دهد. سرمایه گذاری در نئووام سه مزیت برتر دارد: اول اینکه با هر مقدار پول می توان اقدام به سرمایه گذاری کرد، دوم اینکه ریسک این مدل سرمایه گذاری بسیار اندک است و سوم اینکه سود سرمایه گذری در همان تاریخ شروع برای شما واریز می شود.

پس منتظر چه هستید؟ همین حالا برای سرمایه گذاری در نئووام اقدام کنید.

بهترین سرمایه گذاری در نئووام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا