اخبار

بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیون (پر سود و کم ریسک)

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که سرمایه گذاری با 10 میلیون هم امکان پذیر است؟ شاید باورش سخت باشد اما پاسخ مثبت است. در این مقاله از نئووام با هم مورادی مثل سرمایه گذاری برای آینده، مزایا و اهمیت سرمایه گذاری، سرمایه گذاری با دارایی کم، سرمایه گذاری با 10 میلیون تومان و سرمایه گذاری با نئووام را بررسی می کنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری برای آینده

سرمایه گذاری به معنای اختصاص دادن منابع مالی به یک پروژه یا دارایی با هدف کسب سود در آینده است. به عبارت دیگر شما پول خود را در جایی قرار می دهید که انتظار دارید در طول زمان ارزش آن افزایش یابد یا درآمدی برای شما ایجاد کند. سرمایه گذاری می تواند انواع مختلفی مانند خرید سهام، املاک، اوراق قرضه و حتی راه اندازی یک کسب و کار داشته باشد.

سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری و مزایای آن

بدون شک سرمایه گذاری مالی مزیت های بیشماری دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • از بروز هرگونه مشکل و چالش اقتصادی در آینده مالی افراد جلوگیری می کند.
  • باعث می شود افراد به به امنیت و اطمینان مالی برسند.
  • پس از چندین سال دارایی و مال افراد بیشتر شده و به رشد اقتصادی می رسند.
  • ارزش پولی و مالی که در دست دارن با سرمایه گذاری حفظ می شود.
  • از همه مهم تر افراد می توانند با اختصاص دارایی شان به کسب و کارهای کوچک و بزرگ، گاهی در مسیر پیشرفت و توسعه اقتصادی بردارند.
  • می تواند پس اندازی برای آینده افراد باشد.

مزایای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری برای چه اهدافی صورت می گیرد؟

سرمایه گذاران در ابتدا باید هدف خود را از این کار مشخص کنند. سرمایه گذاری اهداف متفاوتی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

رسیدن به امنیت و اطمینان مالی

مهم ترین هدف سرمایه گذاری رسیدن به نوعی امنیت مالی است. مشکلات اقتصادی چالش ها و تغییرات زیادی دارد که می تواند دارایی و ارزش پول افراد را به خطر بیندازد به همین دلیل افراد برای اینکه از مشکلات مالی دور باشند اقدام به سرمایه گذاری و حفظ دارایی خود می کنند.

پیشرفت مالی

وقتی فردی پول خود را در جایی سرمایه گذاری می کند، هم آن پول را در اختیار دارد و هم از آن بهره برداری می کند و از این طریق به رشد مالی می رسد.

معاف از مالیات

معافیت های مالیاتی می تواند به افراد کمک کند تا بخشی از مالیات خود را کاهش دهند. مثلا در برخی کشورها سود حاصل از سرمایه گذاری در حساب های بازنشستگی یا برخی از سرمایه گذاری ها ممکن است معاف از مالیات باشد. این معافیت ها انگیزه ای قوی برای سرمایه گذاری و بهبود وضعیت مالی افراد است.

تامین مالی با سرمایه گذاری

تامین مالی به معنای برنامه ریزی و مدیریت منابع مالی در درازمدت است. سرمایه گذاری در دارایی های مختلف مانند سهام و اوراق و ملک این امکان را به افراد می دهد تا ریسک های مالی را کاهش دهند و به رشد سرمایه خود کمک کنند.

امکان سرمایه گذاری با 10 میلیون (سرمایه کم)

شاید برایتان سوال شود که سرمایه گذاری با پول کم هم ممکن است؟ بله. بسیاری از افراد با سرمایه های کوچک شروع می کنند و به مرور زمان می توانند سرمایه خود را افزایش دهند. گزینه هایی مانند بازار سهام، صندوق های سرمایه گذاری و خرید دارایی برای سرمایه گذاری افراد وجود دارد.

نکته مهم اینجاست که چون ریسک این نوع سرمایه گذاری زیاد است و احتمال از دست رفتن کل دارایی وجود دارد، باید با دقت و دانش و آکاهی تصمیم گرفت و به ریسک و میزان نقدشوندگی آن توجه کرد.

سرمایه گذاری با 10 میلیون

امروزه با توجه به اهمیت و ضرورت سرمایه گذاری، حتی با 10 میلیون تومان هم باید در مسیر این کار قدم گذاشت مثلا:

خرید طلا با 10 میلیون تومان

شاید نتوانید از طلای آب شده استفاده کنید اما قطعا بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری است. خرید طلای دست دوم یا شکسته سود مناسبی در طول زمان برای ما بوجود می آورد.

خرید نقره با 10 میلیون تومان

نقره هم مانند طلا سود خوبی دارد. کافیست در زمان مناسب اقدام به خرید کرده و زمان مناسب دیگر، آن را بفروشید.

خرید دلار با 10 میلیون تومان

خرید دلار نیز یک سرمایه گذاری خوب و کم ریسک با پول کم است که البته باید حواستان به نوسانات بازار و تغییر قیمت ها باشد.

سرمایه گذاری با 10 میلیون در نئووام

تا اینجا بررسی کردیم که سرمایه گذاری با پول کم امکان پذیر است و مزایای و محاسن زیادی دارد. نئووام پلتفرمی مالی است که زیرنظر شرکت توسعه نوآوری و فناوری تدبیرسینا می باشد. در این پلتفرم افرادی که تامین سرمایه می کنند با افرادی که درخواست سرمایه دارند بصورت کاملا مستقیم و بدون واسطه در ارتباط اند و تعاملات مالی انجام می دهند.

مزایای سرمایه گذاری در نئووام

روند سرمایه گذاری در نئووام بسیار آسان و سریع بوده و بازدهی مثبتی دارد. نیازهای مالی افراد با روش نوین فرد به فرد پاسخ داده می شود و سود سرمایه گذاری کاملا شرعی و با ریسک پایین است. سرمایه گذاری در نئووام هم برای درخواست کننده و تامین کننده سرمایه مزیت های زیادی دارد.

بازدهی و عملکرد بهتری نسبت به روش های قدیمی سرمایه گذاری دارد، امنیت و ضمانت اصل سرمایه توسط شرکت تدبیرسینا تامین می شود، نسبت به سپرده های بانکی و روش های عادی سرمایه گذاری سود بالاتری دارد، نسبت به بازارسهام و بورس ریسک کمتری دارد، پروژه های مختلف و متنوعی برای سرمایه گذاری دارد، نیاز به دانش و مهارت خاصی در این زمینه ندارد و از همه مهم تر اینکه شرکت تدبیرسینا اصل سرمیاه شما را در این مسیر تضمین می کند.

توسعه اقتصادی با نئووام

نئئوام با شعار سرمایه گذاری پرسود و کوتاه مدت توانسته نظر سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کند. نئووام در مسیر توسعه و رشد اقتصادی تلاش می کند و با حذف کاغذبازی های اداری و دشوار، شیوه ای نوین در بحث تامین مالی بوجود آورده است.

شرایط نئووام برای سرمایه گذاری

شرایط سرمایه گذاری در نئووام چند ویژگی شاخص دارد:

  1. دوره تقسیم سود بصورت ماهانه می باشد که در تاریخ شروع سرمایه گذاری به حساب شما واریز می شود.
  2. مبالغی که تا امروز در نئووام سرمایه گذاری شده 30,000,000,000 ریال است.
  3. کارمزدی که نئووام برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران, از سود آنها دریافت می‌کند 10 % می‌باشد.
  4. میزان ریسک برای سرمایه گذاری در نئووام بسیار پایین اسـت.
  5. در پلتفرم نئووام روزانه طرح های تامین سرمایه زیادی اضافه می شوند که می توانید از بین آنها طرح موردنظر خود را پیدا کرده و روی آن سرمایه گذاری کنید.

برای مشاهده انواع طرح های سرمایه گذاری کلیک کنید.

مراحل سرمایه گذاری نئووام

مراحل سرمایه گذاری در نئووام در ادامه توضیح داده شده است:

  1. ابتدا وارد پلتفرم نئووام شده، شماره همراه و نام خود را وارد کنید و با تیک قبول قوانین و ارسال کد پیامک شده، وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. در منو سمت راست گزینه تامین مالی را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد کنید. پس از احراز هویت و انتخاب طرح موردنظرتان با مبلغ و میزان سود و مدت بازپرداخت، اقدام به تامین مالی آن کنید.
  3. در این مرحله قرارداد بصورت غیرحضوری و دیجیتالی امضا می شود.
  4. مرحله بعد سرمایه گذار اقدام به واریز وجه موردنظر می کند.
  5. و مرحله آخر طبق نوع درخواستتان، اصل و سود اقساط دریافت می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله بررسی کردیم که با توجه به اهمیت و مزایای سرمایه گذاری، اقدام به این کار حتی با 10 میلیون تومان می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. سرمایه گذاری با 10 میلیون در منابع بسیاری قابل انجام است که البته باید مراقب ریسک و میزان سود آن باشید که خوشبختانه این مشکل در نئووام وجود ندارد چون سرمایه گذاری در نئووام با هر مقدار سرمایه ای امکان پذیر است، ریسک پایین و سود بالای شرعی دارد که در تاریخ شروع سرمایه گذاری بریتان واریز می شود.

سرمایه گذاری با 10 میلیون در نئووام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا