اخبار

معرفی بهترین انواع سایت سرمایه گذاری در سال 1403

سایت سرمایه گذاری بستری آنلاین در اینترنت است که سرمایه گذاران می توانند بدون مشکل و دشواری در روش های سنتی و قدیمی اقدام به سرمایه گذاری کنند. در این مقاله از نئووام به بررسی تعریف سرمایه گذاری و مزایای آن، سایت سرمایه گذاری و انواع مختلف آن اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

بررسی مفهوم سرمایه گذاری

در ابتدا مفهوم سرمایه گذاری را با هم بررسی می کنیم. سرمایه گذاری یعنی سرمایه و دارایی خود را افزایش دهیم و تا حد زیادی مانع بروز مشکلات اقتصادی شویم. عواملی چون ریسک سرمایه گذاری، هدف و روش های سرمایه گذاری و میزان نقدینگی سرمایه در این مسیر اهمیت دارند.

بیشتر بدانید: سرمایه گذاری چیست؟

فواید سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری روش های متنوعی دارد و دارد و مزایای بسیاری را شامل می شود. ما با سرمایه گذاری به امنیت مالی میرسیم که باعث می شود از بسیاری از مشکلات و موانع اقتصادی جلوگیری کنیم. می توانیم مال و ثورت خود را افزایش داده و ارزش آن را حفظ کنیم و در نهایت پول خود را به جای مصرف بیهوده، در کارهای تجاری و کمک به کسب و کارهای کوچک مصرف کنیم.

سایت سرمایه گذاری چیست؟

امروزه همه اتفاقات در بستر اینترنت انجام می شود و سرمایه گذاری هم از این قاعده به دور نیست. سایت سرمایه گذاری نسبت به سرمایه گذاری های عادی، راحت تر و سریع تر و با ریسک قابل کنترل می باشد. سرمایه گذاری اینترنتی و آنلاین بدون رفت و آمدهای دشوار و هزینه های زیاد است و می توان تنها با واریز پول در منبع موردنظر اقدام به سرمایه گذاری کرد.

انواع سایت سرمایه گذاری

سرمایه گذاران باید با انواع سایت سرمایه گذاری آشنا باشند و تفاوت آنها را بشناسند:

سایت سرمایه گذاری TSETMC

یکی از سایت های کاربردی در حوزه سرمایه گذاری است که نام دیگرش مدیریت فناوری بوررس می باشد.

سایت سرمایه گذاری CODAL

سایت کدال شامل تمام اطلاعات شرکت های بورسی است و امکان بررسی معاملات بورس و مالی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

سایت سرمایه گذاری FIPIRAN

سایت فیپیران اطلاعات بورس و سرمایه گذاری را با تمام جزییات نمایش می دهد تا کاربران با بررسی موارد و تفاوت های بازارهای مالی به بهترین اقدام دست بزنند.

سایت سرمایه گذاری SEO

سایت سئو شرکت ها و صندوق های مالی را نمایش می دهد که حاوی اطلاعات و ارزیابی های سرمایه گذاری است.

سایت سرمایه گذاری SENA

اخبار دنیای سرمایه گذاری و بورس در سایت سنا قرار دارد که اطلاعات و اتفاقات و بررسی های بازار مالی دنیا را نمایش می دهد.

سرمایه گذاری با نئووام

نئووام پلتفرمی است که زیرنظر شرکت توسعه نوآوری و فناوری تدبیرسینا بوده و بسیار آسان و راحت است. در این بستر تامین مالی فرد به فرد، درخواست کننده و تامین کننده سرمایه بدون هیچ واسطه ای بصورت مستقیم با هم ارتباط گرفته و تبادلات مالی انجام می دهند. مراحل انجام سرمایه گذاری در نئووام کاملا آنلاین است و تضمین اصل سرمایه توسط شرکت تدبیرسینا از مزیت های اصلی سرمایه گذری در این پلتفرم است.

چرا نئووام؟

پلتفرم نئووام مزایای زیادی برای وام دهنده و وام گیرنده دارد. نئووام مسیر روشن و جدیدی در سرمایه باز کرده و این امکان را در اختیار افراد قرار داده تا بدون مشکل و دردسر بتوانند سود بالایی از سرمایه خود دریافت کنند. نئووام ریسک پایینی دارد و نسبت به بازار سهام و سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری و سپرده های بانکی دارای سود بیشتری است. تنوع طرح های سرمایه گذاری در این پلتفرم بالاست و شما می توانید طرح موردنظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرمایه گذاری کنید.

سرمایه گذاری در نئووام دانش و مهارت خاصی نیاز ندارد و به علت سهولت و سرعت این پلتفرم بسیار موردپسند سرمایه گذاران است. نئووام مسیری جدید در رشد و پیشرفت اقتصادی پیش رو گرفته که بهترین فرصت را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

ویژگی های سرمایه گذاری در نئووام

سرمایه گذاری در نئووام ویژگی های خاصی دارد ازجمله:

  1.  واریز سود سرمایه گذاری بصورت ماهیانه است.
  2. تا امروز مبلغ 30,000,000,000 ریال در نئووام سرمایه گذاری شده است.
  3. کارمزد دریافتی نئووام از سود سرمایه ها تنها 10 % است.
  4. طرح های سرمایه گذاری متنوعی دارد که می توان از میان آنها انتخاب کرد.

طرح های متنوع سرمایه گذاری در نئووام

مراحل سرمایه گذاری در نئووام

سرمایه گذاری در نئووام مراحلی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  1. وارد پلتفرم شده و با تایید شماره خود شماره همراه و نام خود را وارد کنید و با تیک قبول قوانین و ارسال کد پیامک شده، وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. در منو سمت راست گزینه تامین مالی را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد کنید. پس از احراز هویت و انتخاب طرح موردنظرتان با مبلغ و میزان سود و مدت بازپرداخت، اقدام به تامین مالی آن کنید.
  3. در این مرحله قرارداد بصورت غیرحضوری و دیجیتالی امضا می شود.
  4. مرحله بعد سرمایه گذار اقدام به واریز وجه موردنظر می کند.
  5. و مرحله آخر طبق نوع درخواستتان، اصل و سود اقساط دریافت می‌شود.

جمع بندی

در این مقاله بررسی کردیم که سرمایه گذاری به معنای افزایش دارایی است و مزایای زیادی دارد. اهمیت سرمایه گذاری به حدی زیاد است که باید با هر مقدار پول کمی که داریم اقدام به سرمایه گذاری کنیم و البته ریسک این کار را هم بپذیریم. هیچ سرمایه گذاری ها بدون ریسک نیست البته باید جایگاهی برای سرمایه گذاری پیدا کنید که با هر میزان پول بتوان شروع کرد و سود بالا و ریسک متعادلی داشته باشد که این مشکل در نئووام حل شده است.

برای سرمایه گذاری نئووام اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا